Toon posts:

Probleem draadloos internet op laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :)

Ik heb vandaag mijn nieuwe laptop binnen gekregen. Uiteraard zat er draadloos internet in gebouwd. Windows XP Home en drivers allemaal voor geinstalleerd. Maar nu kan ik geen verbinding krijgen, hij vind helemaal helemaal geen netwerken in windows. Mijn vaders laptop en die van mijn zusje werken wel prima met onze router draadloos.

Iemand een idee ?

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-01 22:42
Met veel laptops moet je zo'n knopje omzetten, misschien dat je deze bent vergeten. Wifi gebruikt namelijk veel stroom, ook als je het niet gebruikt, daarom kan je het meestal uit zetten.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Het kan ook nog zo zijn dat in je router "broadcast ssid" uitgeschakeld is waardoor je dus de naam van het netwerk moet opgeven voor je het te zien zult krijgen.

@hieronder: Dat verschilt per laptop. De ene heeft echt een knopje aan de zij/voorkant zitten en bij een ander type is het een combinatie van de FN-toets met een andere toets. Kijk dus even goed op je toetsenbord of je ergens een icoontje van een draadloos iets ziet staan of kijk goed aan de zij/voorkant van je laptop.

[ Voor 52% gewijzigd door FlipFluitketel op 06-09-2006 21:09 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Dat las ik ook , waar zit dat knopje?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:07:
Dat las ik ook , waar zit dat knopje?
zoals ook al eerder vermeld > dit verschilt per laptop dus dat word ff opzoeken in de handleiding.

Verwijderd

Topicstarter
Beedankt jongens!

Het was inderdaad de combinatie FN met f1

Grtz NielsieJ

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Tja dit is vrij basic zelf op te zoeken, staat in de manual van je laptop ;)

niet gezocht/dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.