Ik gebruik PHM registry editor, te vinden op
www.phm.lu. Je kunt ook de ingebouwde reg editor van Total Commander gebruiken, dat werkt ook prima. TC is gratis te downloaden, ff googlen en je hebt 'em.
Procedure voor aanpassen van je dialer:
Ga naar de volgende registry entry: 'HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin'.
De 'Enabled' DWORD waarde kan op '1' ingesteld worden voor de operator skin of op '0' voor de default WM5 skin.
Verander de waarde als volgt: 'HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin\Enabled = 0'
Voer tot slot een soft reset uit en geniet van je default skin. Let op: Smart Dialing werkt dan niet meer! Vervang nu de carrierlogo.gif door een transparante versie , dan is het lelijke T-Mobile logo in de dialer ook weg. Dit moet met Total Commander, Windows file explorer roept dat de file beveiligd is etc, Total Commander doet daar niet moeilijk over. Smartdialing is weer aan de praat te krijgen door eerst TMOPhoneSkinRemove.cab te runnen, soft reset en dan enablePhoneSkin.cab+soft reset.
Ik kan hier de cab files niet posten, volgens mij zijn ze in de OP van de Wizard thread the vinden, anders kan ik je de files wel ff mailen. In dat geval kun je me ff mailen op jdfkok op hotmail.
edit: met deze manier voer je alleen soft resets uit en dus geen hard reset, al je gegevens blijven behouden!
[
Voor 3% gewijzigd door
koksie op 07-09-2006 08:58
]