Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Phonepad aanpassen MDA Vario

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo weet iemand hoe ik het telefoon scherm kan aanpassen bij de MDA Vario vna T-Mobile.
ik krijg werkelijk uitslag van die roze kleurtjes. ik kan er maar niet achter komen hoe dit aan te passen.

Jaap

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

start-settings-today

en daar je thema kiezen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Daar kan ik alleen het today scherm aanpassen maar de mooie roze interface van de telefoon kiezer blijft gelijk.

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:09:
Daar kan ik alleen het today scherm aanpassen maar de mooie roze interface van de telefoon kiezer blijft gelijk.
Klein misverstandje! Maarja 'telefoonscherm'

Je bedoelt dus je numpad als je mensen wil bellen enzo, dat je de cijfertjes 1 - 9 ziet?

Dit is wel aan te passen maar, via allerlei rare omwegen! Ik zal morgen even concrete info posten!

Die dialer staat zo ingesteld omdat je 'n T-mobile branded telefoontje hebt!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig alvast hartelijk dank. ik geloof dat de T-mobile programmeurs weinig gevoel voor smaak hebben, ze worden verplicht met roze te werken maar dan nog!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57
hard reset, en dan voor de customization een soft reset doen... Dan wordt de extended rom meuk niet geinstalleerd...

• CLB
  • Niet online

CLB

Paultje3181 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:14:
hard reset, en dan voor de customization een soft reset doen... Dan wordt de extended rom meuk niet geinstalleerd...
Zou ook kunnen maar, zou ik toch niet doen als ik jou was!

Je kunt namelijk zelf ook dialers installeren! Bv. vlammen/ StarWars/ blaadjes enzo

hard-reset en soft-reset, tsjaa is alles weg :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga maar geen hard reset uitvoeren. ik heb wel iets gelezen over een aanpassing in de registry maar welke editor kan ik het best gebruiken

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:52:
Ik ga maar geen hard reset uitvoeren. ik heb wel iets gelezen over een aanpassing in de registry maar welke editor kan ik het best gebruiken
Ik gebruik PHM registry editor, te vinden op www.phm.lu. Je kunt ook de ingebouwde reg editor van Total Commander gebruiken, dat werkt ook prima. TC is gratis te downloaden, ff googlen en je hebt 'em.

Procedure voor aanpassen van je dialer:

Ga naar de volgende registry entry: 'HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin'.

De 'Enabled' DWORD waarde kan op '1' ingesteld worden voor de operator skin of op '0' voor de default WM5 skin.
Verander de waarde als volgt: 'HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin\Enabled = 0'
Voer tot slot een soft reset uit en geniet van je default skin. Let op: Smart Dialing werkt dan niet meer! Vervang nu de carrierlogo.gif door een transparante versie , dan is het lelijke T-Mobile logo in de dialer ook weg. Dit moet met Total Commander, Windows file explorer roept dat de file beveiligd is etc, Total Commander doet daar niet moeilijk over. Smartdialing is weer aan de praat te krijgen door eerst TMOPhoneSkinRemove.cab te runnen, soft reset en dan enablePhoneSkin.cab+soft reset.

Ik kan hier de cab files niet posten, volgens mij zijn ze in de OP van de Wizard thread the vinden, anders kan ik je de files wel ff mailen. In dat geval kun je me ff mailen op jdfkok op hotmail.

edit: met deze manier voer je alleen soft resets uit en dus geen hard reset, al je gegevens blijven behouden!

[ Voor 3% gewijzigd door koksie op 07-09-2006 08:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb total commander gedownload en TRE registry editor.
Als ik 'HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin\Enabled = 0' uitvoer dan krijg ik toch nog de Tmobile skin.

doe ik iets verkeerd?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Mogelijk voer je een soft reset uit op het einde van deze handeling, probeer in plaats hiervan eens de MDA Vario uit te schakelen met behulp van de standby toets. Deze dien je hiervoor gedurende zo'n 5 secondes ingedrukt te houden, hierna kun je hem met dezelfde toets weer inschakelen.

Mocht je hier geen baat bij hebben dan kun je dit gesprek voortzetten in het centrale topic:

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.