Toon posts:

Asus AX800Pro TV/D vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Simpele vraag moeilijk te vinden antwoord, ook hier op the gathering me suf gezocht maar niks wat er op leek,

Is een Asus AX800Pro TV/D een ViVO kaart? en zo ja kan hij dus gesoftmod worden?

Hij is overigens nu al in staat leuke snelheden te halen met de stock cooler.
Geheugen kan ook zonder artifacts op 550 draaien.
Afbeeldingslocatie: http://offsite.lightedware.com/overklok2.png

Ik zou het hoogst op prijs stellen als mijn 4 luie pipelines ook actief mee zouden werken.. (of doen ze het al, zou ook nog kunnen :| )

Er komt overigens binnenkort een Zalman GPU koeler op want 83°C is toch wel wat hoog.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 18:44 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De eerste hit op google geeft al aan dat het een ViVo kaart is (weliswaar in het Russisch, maar goed, dat is prima te lezen). En of je het ding kunt modden hangt gewoon af van de kaart, gewoon proberen om erachter te komen.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dat is inderdaad een ViVo kaart, zoals ook op de site van Asus te zien valt :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:47:
De eerste hit op google geeft al aan dat het een ViVo kaart is (weliswaar in het Russisch, maar goed, dat is prima te lezen). En of je het ding kunt modden hangt gewoon af van de kaart, gewoon proberen om erachter te komen.
Geef de link eens ik kom er niet uit :P ik krijg eerst 8 pagina's met verkoop lijsten van waar hij zogenaamd het goedkoopste is XD

Verwijderd

Topicstarter
r00n schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:49:
Dat is inderdaad een ViVo kaart, zoals ook op de site van Asus te zien valt :)
Thanks, ik kon m'n kaartje al niet meer terug vinden op die site, maar ik denk dat ik dan toch maar probeer te softmodden :)

Verwijderd

Hé ja, het was leuk.. tot dat ik kwam..

Ik heb die kaart, en het is geen ViVo uitvoering. Sterker nog! Het is de enigste 800 Pro die geen ViVo is.

Dus helaas ;)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:03:
Hé ja, het was leuk.. tot dat ik kwam..

Ik heb die kaart, en het is geen ViVo uitvoering. Sterker nog! Het is de enigste 800 Pro die geen ViVo is.

Dus helaas ;)
En toch staat hij in de TS van [OC] X800pro naar X800XT mod topic Deel 6.
Het is mogelijk dat er tegenwoordig weer 2,0ns geheugen op zit in plaats van 1,6ns, wat paddoswam gemakkelijk kan controleren :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Oké, wat jij wil.

Suc6 bij het flashen dan :)

Ik ben bang zonder suc6 ;)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Of deze kaart een ViVo is kun je makkelijk zelf op zoeken. O.a. op de Asus site.
Over het flashen van dergelijke kaartjes zijn al veel topics gewijd. Prima te vinden met de search en r00n hint je ook al prima naar een goed topic daar over.
Deze gooi ik daarom dicht vanwege gebrek aan inzet.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.