Toon posts:

Request: Digitale Televisie Forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu we toch al een dik jaar in België kunnen genieten van Digitale TV word het misschien eens tijd dat hiervoor ook een forum aangemaakt word binnen de gathering of tweakers. Want ik veronderstel toch dat redelijk wat mensen hier al gebruik van maken en zou zouden zij op tweakers ook hun problemen kunnen posten en vervolgens hun antwoorden ook vinden. Zelf beschik ik ook al een dik jaar over BelgacomTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Langs de ene kant kan ik verstaan dat mensen daar die dingen gaan posten. Toch zou ik persoonlijk meer opteren voor een appart forum hiervoor, dit om de mensen het makkelijk te maken als ze een vraag over Digitale TV hebben ze dat daar kunnen posten en niet moeten gaan denken van hoort dit nu wel bij Audio, Video & Hifi??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:29:
Langs de ene kant kan ik verstaan dat mensen daar die dingen gaan posten. Toch zou ik persoonlijk meer opteren voor een appart forum hiervoor, dit om de mensen het makkelijk te maken als ze een vraag over Digitale TV hebben ze dat daar kunnen posten en niet moeten gaan denken van hoort dit nu wel bij Audio, Video & Hifi??
Een sub forum moet wel 'nut' hebben en dus een redelijk aantal topics.

Ik zie nu niet echt AVH overstromen van topics over digitale tv, dus lijkt me ook niet nodig daar een apart subforum voor te maken :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:54
kijk anders eens in doc, nu zijn er ook meer dan 10 topics, maar er zijn tijden geweest waar er max 2 lopende topics waren...
digitale tv is in opmars en ik denk dat er wel velen vragen over kunnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:31

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

Fr!st! schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:37:
kijk anders eens in doc, nu zijn er ook meer dan 10 topics, maar er zijn tijden geweest waar er max 2 lopende topics waren...
En tijden daarvoor dat er nog wel het tienvoudige van nu aan actieve topics was hoor. ;)
Wat dat betreft is doc juist aflopende zaak imo.
digitale tv is in opmars en ik denk dat er wel velen vragen over kunnen hebben
Die opmars zal dan vanzelf een keer duidelijk worden in AVH, als daar het aantal topic over digitale tv de spuigaten uit gaat lopen. ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Fr!st!: Voor die vragen wordt toch ook ruim de ruimte geboden :) ? Sommige subfora hebben bestaansrecht 'ondanks' de kleinere drukte ervan, omdat de doelgroep ervan zich bijvoorbeeld niet thuis voelt in een groter subforum waar het ook in zou passen. Dat is volgens mij niet het geval voor digitale televisie.

Volgens mij is het argument dat er behoefte is aan ruimte voor een bepaald onderwerp geen reden om direct een subforum ervoor te openen. Op die manier kan je ook best een apart forum voor PHP vragen openen, in plaats van het binnen Programming te houden.

Daarnaast heeft het volgens mij zelfs meerwaarde digitale tv binnen Audio, Video & HiFi te houden, net zoals het meerwaarde heeft PHP binnen PRG te houden. Veel kennis is namelijk niet specifiek toe te passen, volgens mij. Gebruikers met alleen ervaring met analoge tv kunnen in bepaalde gevallen digitale tv gebruikers vermoed ik uitstekend helpen :) .

DM!

Pagina: 1