[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Als je nog SP1 draait, kun je IMF downloaden. Zie hier:
http://www.petri.co.il/block_spam_with_exchange2003_imf.htm
(ik weet trouwens niet helemaal zeker of dit ook voor public folders geldt)
Edit: dit werkt niet
Workaround:
Creeer een fake-user in de AD. geef deze het email adres van de Public folder.
Geef je public folder een andere (niet publiekelijk bekend) email adres.
Configureer het fake-user account om alle mail te forwarden naar het nieuwe email adres van de Public Folder.
[ Voor 88% gewijzigd door hstuivenberg op 07-09-2006 18:07 ]
Slimme workaround, ga ik zeker even proberen. Toch gek/jammer dat er voor de public folders geen spamfilter is. Hoe delen andere bedrijven hun info@bedrijf.nl bijvoorbeeld?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Gewoon meerdere gebruikers rechten op deze mailbox geven.pimsaint schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:06:
Super, bedankt voor de moeite!
Slimme workaround, ga ik zeker even proberen. Toch gek/jammer dat er voor de public folders geen spamfilter is. Hoe delen andere bedrijven hun info@bedrijf.nl bijvoorbeeld?
Laat maar, andere topic te laat gezien
[ Voor 6% gewijzigd door MegaTronics op 08-09-2006 12:17 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Wij hebben de info@ gewoon als mailbox.pimsaint schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:06:
Voeg de mailbox toe bij de gebruiker die hem beheert.
Andere mogelijkheid (minder handig) is een mail-enabled group. Dan krijgt iedereen echter een mailtje, en weet je dus nooit wie er gereageerd heeft.
Gr. Heine
[ Voor 0% gewijzigd door hstuivenberg op 08-09-2006 15:43 . Reden: typo' ]
public folderspimsaint schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:06:
imf=poor mans filter
A wise man's life is based around fuck you