Arctic Silentium T2: Coverbevestigingsclips gebroken.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
Hoi allemaal,
Toen ik de voorkant weer aan de case wilde vastmaken oefende ik iets teveel kracht uit. Nu zijn de bevestigingsclips aan de rechterkant van de voorkant gebroken. Wat moet ik doen???

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Vast lijmen? Dubbelzijdig tape? Schroefje? Spijkers? Elastiekje? Beetje te weinig inzet vrees ik. Kan genoeg zijn.

Verwijderd

plaatjes posten, dat moet je doen.

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
sorry, kan op dit moment geen plaatjes posten. Ik ga denk ik mailen naar computerland, waar ik de case heb gekocht. goed idee?

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wat wil je ermee bereiken? Je hebt het zelf gebroken dus het valt niet onder garantie.

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:25:
Wat wil je ermee bereiken? Je hebt het zelf gebroken dus het valt niet onder garantie.
Idd

maar proberen kan altijd. Kleine kans dat het lukt maar met een beetje geluk krijg je iets nieuws, een nieuw deel of helpen ze je met een oplossing.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-02 18:07

BHQ

Heel hard huilen dat je 'm gesloopt hebt en 'm vastducttapen.

Je kan zelf toch wel verzinnen wat je wil doen? Het is jouw kast.. wij moeten maar verzinnen dat je 'm in de sloot gooit?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:11

Thandor

SilverStreak

Dit topic heeft niet veel zin zo. Je kunt zelf ook wel oplossingen bedenken en het lijkt mij logisch dat de leverancier hier geen garantie op gaat geven. Immers heb je het defect zelf veroorzaakt...

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.