wachtrij voor branden van Video_ts (dvd)map (nonstop brande)

Pagina: 1
Acties:

• DeX-nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-07 23:12
Hallo,

Weet iemand ook een programma die dvd's kan branden (video_ts map/.vob bestanden) waar een wachtrij aan vast zit?

Dit zodat ik niet om de 10 minuten nero opnieuw hoef in te stellen voor de volgende dvd maar dat ik gewoon de dvd in de pc kan drukken en de volgende word gebrand...

Hoop dat iemand zo'n programma weet..

Groeten, DeXeS

ps: Maak trouwens niet uit via welk programma dit word gebrand.. als de bestanden maar op dvd komen!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:52

NoTimeRemains

I know

bij nero het aantal dvd's instellen dat je wilt branden :?

This is the Way.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik dacht dat je bij nero meerdere compilaties gelijktijdig kon aanmaken en die achter elkaar weg te branden?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Hij bedoelt denk ik eerder een manier om snel achtereen een hoop verschillende dvd-compilaties te maken ipv een hoop identieke kopiën.

Ik zou zeggen, maak ze en sla ze op als .nrd files (gaat met nero). Als een dvd gebrand is, gewoon taakje afsluiten, volgende .nrd open en op start klikken.

• DeX-nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-07 23:12
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:14:
Hij bedoelt denk ik eerder een manier om snel achtereen een hoop verschillende dvd-compilaties te maken ipv een hoop identieke kopiën.

Ik zou zeggen, maak ze en sla ze op als .nrd files (gaat met nero). Als een dvd gebrand is, gewoon taakje afsluiten, volgende .nrd open en op start klikken.
Dat is inderdaad een erg handige oplossing! bedankt!