Toon posts:

Export MS project naar outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

ik heb een planning gemaakt in MS Project 2003. Deze wil ik graag exporteren naar mijn agenda of takenlijst van MS Outlook. Heeft iemand dit eerder gedaan, dan zou ik graag weten hoe?

Groet,

Daan Hoeben

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Zoek ff

hint: eerste link.

[ Voor 7% gewijzigd door sariel op 06-09-2006 16:13 ]

Copy.com

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Een tweaker kent google ;)
ik heb een planning gemaakt in MS Project 2003. Deze wil ik graag exporteren naar mijn agenda of takenlijst van MS Outlook. Heeft iemand dit eerder gedaan, dan zou ik graag weten hoe?
Google? Op de 3rde hit zie ik een link naar microsoft zelf, en daar maak ik op uit dat het kan. Ram eens op je F1 toets binnen je applicaties ;)
Groet,

Daan Hoeben
Groeten doen tweakers ook niet, wij groeten elkaar dmv een post, check policy ;)
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:16:
Beste computervrienden, als je geen antwoord op mijn vraag weet heb ik liever dat je er ook niks neer zet. Het lijkt in het begin inderdaad dat het antwoord op deze vraag eenvoudig te vinden is. Dit blijkt uit nader onderzoek en testwerk niet zo te zijn.
offtopic:
Dat was anders niet uit te maken uit je OP, want het leek echter meer op: Wie wil voor mij een handleiding maken. Je meldt niet dat je gezocht heb, dus melden we dat. Waar jij laks bent in je informatie verstrikking, zijn wij laks in de antwoorden ;)

[ Voor 80% gewijzigd door RaZ op 06-09-2006 16:21 ]

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Beste computervrienden, als je geen antwoord op mijn vraag weet heb ik liever dat je er ook niks neer zet. Het lijkt in het begin inderdaad dat het antwoord op deze vraag eenvoudig te vinden is. Dit blijkt uit nader onderzoek en testwerk niet zo te zijn.

Geen nietszeggende antwoorden meer.

Bij voorbaat dank!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Beste Hoeben,

wij hebben allebei antwoorden gegeven. allebei antwoorden die het resultaat geven die jij wil.
Het is algemeen bekend dat je, voor je een post doet, zelf eerst een kwartiertje of half uurtje gaat zoeken naar een mogelijk antwoord. Hiervoor zijn verscheidene methoden ontwikkeld: Google, Altavista, Yahoo, GoT-zoek, etc.
Het feit dat er twee mensen binnen enkele minuten (seconden nadat ze het bericht zien) twee verschillende valide antwoorden hebben gegeven, wijst er op dat jij je huiswerk niet hebt gedaan, en dat je dus eigenlijk zelf fout bent.
Vervolgens een antwoord sturen als jij doet is echter zeker niet vriendelijk, hoewel wel veelzeggend: Schijnbaar ben jij niet van het type dat antwoorden op je vragen accepteerd, op welke wijze deze ook gegeven worden.
Tevens geef jij zelf onvoldoende informatie aan ons zodat wij met het antwoord komen waarvan wij denken dat het klopt. Als dat niet het geval is, is dat niet een geval van nietszeggende antwoorden, maar een geval van onvoldoende voorinformatie.

mvgr,

Sariel Amraphel.

Copy.com

Verwijderd

Topicstarter
Sariel,

Dit was de vraag:

Deze wil ik graag exporteren naar mijn agenda of takenlijst van MS Outlook. Heeft iemand dit eerder gedaan, dan zou ik graag weten hoe?

De vraag is dus: of er iemand is die dit eerder gedaan heeft.

Deze mensen spreek ik dus duidelijk aan. Ik krijg alleen antwoorden van 2 mensen die dit duidelijk niet gedaan hebben. Daar vroeg ik dus niet om.

Je suggereert dat het antwoorden zijn die mij de gewenste resultaten geven, dit is dus niet het geval.

Anders gezegd: Ik vroeg om iemand die dit eerder had gedaan (vraag 1). Daarna wilde ik weten hoe! (vraag 2)

Schema: Antwoord vraag 1: Ja! Ga verder bij vraag 2!

Bedankt.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:33:
Sariel,

Dit was de vraag:

Deze wil ik graag exporteren naar mijn agenda of takenlijst van MS Outlook. Heeft iemand dit eerder gedaan, dan zou ik graag weten hoe?

De vraag is dus: of er iemand is die dit eerder gedaan heeft.

Deze mensen spreek ik dus duidelijk aan. Ik krijg alleen antwoorden van 2 mensen die dit duidelijk niet gedaan hebben. Daar vroeg ik dus niet om.

Je suggereert dat het antwoorden zijn die mij de gewenste resultaten geven, dit is dus niet het geval.

Anders gezegd: Ik vroeg om iemand die dit eerder had gedaan (vraag 1). Daarna wilde ik weten hoe! (vraag 2)

Schema: Antwoord vraag 1: Ja! Ga verder bij vraag 2!

Bedankt.
Beetje vriendelijker kan ook wel. De andere mensen proberen gratis en vrijwillig antwoord te geven op hun manier ( en volgens mij kloppen die antwoorden ook heel goed )

Maar ok, dan geef ik antwoord op jouw manier :
1 : Ja
2 : Heel uitgebreide en ingewikkelde omweg die :
a onder bedrijfsgeheim valt.
b ruim 10.000 regels code bevat
c totaal andere doelen heeft dan het overzetten naar outlook ( zie a / b ). Het kunnen overzetten naar outlook is meer een een leuke bijkomstigheid...

Voor verdere info kan ik je nu alvast vertellen dat je voor onze manier een blackberry server en een tomcat server nodig hebt. Heb je dit niet kijk dan eens naar de eerdere antwoorden...

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, daar heb ik iets aan :)!

Helaas gaat het dus niet lukken en leek de eenvoudige oplossing toch niet zo maar te vinden te zijn.

Bedankt Gomez

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Waarom zie ik geen topicreports?

Als Hoeben de Algemene gedragsregels (Netiquette) wil lezen en de registratievoorwaarden, en dus voortaan in de topicstart even duidelijk maakt waar hij op vast loopt ipv een vraag over de schutting te gooien en als de rest van de deelnemers in deze discussie nog eens Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics ter harte wil nemen dan hoef ik geen volgende keer een slotje te gooien op zo'n bedroevend hakketak draadje.

[ Voor 3% gewijzigd door Lustucru op 07-09-2006 11:55 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.