Na veel zoeken heb ik niks kunnen vinden over het verschil tussen McAfee Enterprise en Professional. Zouden jullie mij dat misschien kunnen vertellen?
Al eens gekeken op mcafee.com ?
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Professional staat op McAfee in de home-user categorie vermeld waarbij Enterprise voor businessuse is opgenomen. Ga er dus maar van uit dat je met de Professional bepaalde zaken mist zoals centrale reportages/aansturing en dat soort zaken.
Je zou natuurlijk beide producten daar eens kunnen opzoeken en de eigenschappen/datasheets bekijken
Waar heb je zelf op gezocht als ik vragen mag??
Je zou natuurlijk beide producten daar eens kunnen opzoeken en de eigenschappen/datasheets bekijken
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zoek anders amar eens op screenshots met google dan zie je dat Professional er volgens mij veel meer 'thuisgebruiker' utiziet met zo'n fancy interface en een firewall etc. Ik heb zelf enterprise en die doet eigenlijk alleen wat ie moet doen (virussen scannen) zonder overbodige meldingen en zuurstokkleurige interface, overheersend aanwezig zijn e.d.
[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 06-09-2006 16:20 ]
Bij Symantec Corporate neemt de client ook een stuk minder resources in beslag. Misschien dat dit ook nog een verschil is bij McAfee. Kan je niet gewoon een trial versie regelen?
Een verschil tussen Home en Corporate is dat Home niet kan samenwerken met
ePolicy Orchestrator (hiermee kun je o.a. dat-files en instellingen pushen).
ePolicy Orchestrator (hiermee kun je o.a. dat-files en instellingen pushen).
Als je keuze hebt, neem dan enterprise. Die heeft een professionele en geen honkie-tonkie interface.
Daarnaast heet hij ook de mogelijkheid om 'unwanted programms' te weren (ad-ware, spyware etc)
Daarnaast heet hij ook de mogelijkheid om 'unwanted programms' te weren (ad-ware, spyware etc)
Koffie en meer...
Pagina: 1