Event ID 3034 onder win2k en winxp

Pagina: 1
Acties:

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
Wanneer ik op een win2k of winxp pro client meerdere documenten achter elkaar of een groot document wil printen krijg ik een error. Deze error wordt in het logboek aangegeven met event ID 3034.

Ik heb al een groot aantal dingen geprobeerd maar niets werkt, het volgende heb ik al geprobeerd:

DNS adressen checken, het kan namelijk zo zijn dat de DNS adressen op de client niet de DNS adressen zijn die bij de AD horen waar de client in hangt, dit zou een oorzaak kunnen zijn. Maar de DNS adressen kloppen wel.

Het kan zijn dat er niet gebrowsed kan worden van domeincontroller a naar b via de unc naam, dit kan ook wel.

De printerspooler kan crashen bij te grote of teveel documenten, hiervoor zou ik service pack 4 kunnen installeren op de server maar deze is al geinstalleerd en tevens zie ik de printerspooler ook niet crashen.

Gecheckt of er geen pc is met hetzelfde ip adres, dit is ook niet het geval.

Gecheckt of de waarde in Useraccountcontrol klopt, deze is ook correct

Oorzaak zou kunnen zijn dat een pc uit een domein is gehaald, vervolgens een nieuwe naam heeft gehad en weer terug in het domein is gehangen dit is ook niet het geval.

Oorzaak kan ook zijn dat een Linux SAMBA server de WINS support uitschakelt, ook dit is niet het geval want er is hier geen samba server.

Of terwijl, veel geprobeert - weinig resultaat.

Wie kan me helpen dit op te lossen?

Lars

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat is de volledige tekst van de eventid? :)

• lgeraeds
Ik zal maar niks over deze reactie zeggen, je ziet toch aan de resultaten in je link ook wel dat ik daar al lang heb gezocht. :)

• lgeraeds
elevator schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:30:
Wat is de volledige tekst van de eventid? :)
Hou je effe van me te goed, is op het werk een probleem op dit moment en ben nu net thuis ;)