Toon posts:

AMD golfinger chip...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja ik hem enkele vraagskes...
Morgen kan ik ne freespeedpro chip kope ge kent da wel he voor de multiplier van de Athlon the unlocke zonder te hoeve solderen!
die gast waar ik die chip van koop heeft daarmee nen Athlon 750 nu draaien op 1000mhz ZONDER EEN EXTRA cooling!!!Ik kan diene chip kope voor 2500bef is da ne goeie prijs???
En als ik die chip aangeslote heb op de processor hoe overclock ik die athlon dan??? in Bios of hoe zit da?????? en hoe moet mijn fsb dan staan? standaard blijve of naar de 133??????
Iemand die wa tips weet?
THX

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
/oftopic/

ik wil niet kutten of zo, maar dit leest voor gene metert >:)!

/of topic

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ene meter ja prate gij maar eens nederlandies of zo

[Maffe gast hij komt hier met zijn 1e post met een of andere domme taal aan zetten >:)]

Verwijderd

ja leer eerst eens fatsoenlijk nederlands voordat je dat gaat leren. Ik snap er geen ene hol van. Belgisch is gewoon misbruikt nederlands!!! >:)

Verwijderd

Topicstarter
VERTAALD:
Ik heb dus enkele vraagjes...
Morgen kan ik een Goldfinger chip kopen je kent dat wel zo een chip voor op een amd (Athlon) processor aan te sluiten en zo kan je de multiplier unlocken om zo alleen de processor te overclocken!!! snappie?
Maar nu is de vraag als ik die chip daar op aangesloten heb hoe moet ik mijn athlon daan overclocken??? in de bios????
ha ja ik heb 128mb 133mhz zijn er nog overclock tips of kan iemand dat van die athlon uitleggen?

THX
bye

Verwijderd

//behulpzaam
ik zal het eens proberen te vertalen

FCT-Boy vraagt het volgende:
1) is een prijs van 125 gulden voor een Goldfinger-module goed?
2) hoe stel je de multiplier in mbv een goldfinger?
3) wat moet hij met de FSB aanvangen: gewoon laten of ook omhoog trekken?

Verwijderd

Topicstarter
En hoe moet ik mijn FSB zetten????
nu staat hij op 100mhz!

???

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Op maandag 29 januari 2001 18:30 schreef FCT-Boy het volgende:
VERTAALD:
Ik heb dus enkele vraagjes...
Morgen kan ik een Goldfinger chip kopen je kent dat wel zo een chip voor op een amd (Athlon) processor aan te sluiten en zo kan je de multiplier unlocken om zo alleen de processor te overclocken!!! snappie?
Maar nu is de vraag als ik die chip daar op aangesloten heb hoe moet ik mijn athlon daan overclocken??? in de bios????
ha ja ik heb 128mb 133mhz zijn er nog overclock tips of kan iemand dat van die athlon uitleggen?

THX
bye
Jongen toch, pfffffffffff, ik schaam mij om te moeten toegeven dat ik ook belg ben. Als je zulke vragen stelt ben je NIET klaar om te gaan overclocken.

A- een GFD is geen chip.
B- FSB heeft geen kloot te maken met een GFD.
C- Leuk dat je PC133 Dimms hebt, maar ook dat heeft NIKS met een GFD te maken.

Nu een paar antwoorden:

- 2500 BEF is véél te veel. ( www.loveno.be)
- GFD regelt voltage en multiplier. Als je mobo lastig doet, moet je daar de setting identiek aan die op de GFD zetten.
- 750 op 1 gig ZONDER extra koeling lijkt me (understatement) Héél erg onwaarschijnlijk.
- Van je FSB blijf je beter af.
Pagina: 1