Toon posts:

Informatie via LCD Scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op onze vereniging hebben we een mooie Samsung LCD monitor aangeschaft, waarop we via de vga poort alle activiteiten, foto's, sponsors e.d. willen tonen. Dit alles moet gewoon op een computer draaien met win XP.

Nu kwam men met de oplossing te werken met Powerpoint. En nu mijn vraag:

Zijn hier geen makkelijkere programma's voor aan te schaffen of heeft iemand nog andere ideeën. Op google kon ik iig geen programma hier voor vinden.

Alvast bedankt voor jullie reactie :D

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:45

Hoicks

Techno!

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:58:
Op onze vereniging hebben we een mooie Samsung LCD monitor aangeschaft, waarop we via de vga poort alle activiteiten, foto's, sponsors e.d. willen tonen. Dit alles moet gewoon op een computer draaien met win XP.

Nu kwam men met de oplossing te werken met Powerpoint. En nu mijn vraag:

Zijn hier geen makkelijkere programma's voor aan te schaffen of heeft iemand nog andere ideeën. Op google kon ik iig geen programma hier voor vinden.

Alvast bedankt voor jullie reactie :D
Als je alleen gebruik maakt van afbeeldingen zou je volgens mij de Windows viewer for fax and images kunnen gebruiken (slideshow).

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, maar met teksten die je steeds moet veranderen is het dan natuurlijk onhandig om steeds plaatsjes te veranderen. Maar dat is een optie. Maar misschien een kort filmpje erin zou ook leuk zijn. En wat leuke overgangen. Misschien bestaan daar programma's voor die we kunnen aanschaffen.