Ik zou graag de pentium 2 400Mhz in mijn Compaq Armade M700 vervangen door een nieuwere pentium 3. De FSB van het geheugen moet dat aankunnen want het geheugen is 133mhz. Ik zag op marktplaats dat er heel veel mensen zijn met ook deze laptop maar dan met een Pentium 3. Vaak tussen de 700 en 800mhz. Ik heb ook iemand gezien met een 1ghz cpu.
Kan iemand mij vertellen of de cpu vast zit op het mobo van deze laptop? En zo niet kan ik dan gewoon een Mobile Pentium 3 kopen? Dat past dan altijd?
Weet iemand wat de snelste cpu is die ik in deze laptop kan zetten? Ik kan hier op GoT alleen maar accu problemen vinden over deze lap, en met google alleen verkoop sites voor onderdelen.
Kan iemand mij vertellen of de cpu vast zit op het mobo van deze laptop? En zo niet kan ik dan gewoon een Mobile Pentium 3 kopen? Dat past dan altijd?
Weet iemand wat de snelste cpu is die ik in deze laptop kan zetten? Ik kan hier op GoT alleen maar accu problemen vinden over deze lap, en met google alleen verkoop sites voor onderdelen.