HDD crash

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12-2025

SideShow

Administrator

Topicstarter
Hallo

Ik heb hier een PC. Toen ik vanachtar een gewone USB kabel uittrok, begon die harddisk plots te flippen. De schijf liet harde tikken horen en andere ongezonde geluiden. Sindsdien blijft hij hangen bij het opstarten van WinXP.

Ik heb een uitgebreide schijfcontrole gedaan in Windows zelf en ondertussen opnieuw geformatteerd.
Die schijf had 3 partities maar de 3de was plots verdwenen. Ik heb met partitionmagic de 'unallocated space' gemerged met de 2de partitie. Ik ben nu bezig met een uitgebreide controle van die 2de partitie. Maar mijn vraag is, is er geen betere software die mij meer feedback geeft en ook betrouwbaarder is ? Mij eventueel zegt welke sectoren kapot zijn enz enz ...

Groetjes

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 20:37

DaRoot

Some say...

Schijfdiagnose tool van de fabrikant van de hard disk... die geeft aan of de schijf stuk is of niet.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12-2025

SideShow

Administrator

Topicstarter
DaRoot schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:15:
Schijfdiagnose tool van de fabrikant van de hard disk... die geeft aan of de schijf stuk is of niet.
Ah, thanks, even proberen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat ook gewoon in de FAQ van dit subforum: Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
FAQ-gevalletje, topic dicht dus. Zie verder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT :)

Dit topic is gesloten.