Toon posts:

Hp nx 9005 doet niets meer

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hp nx9005 notebook. Maar als ik hem aanzet dan gaan er een paar lampjes branden, je hoort de cd-speler een keer maar verder krijg je helemaal geen beeld. Wat zou het kunnen zijn.
Laptop zit niet meer in de garantie. Misschien de biosbattery een keer eruit halen maar ik weet niet waar die zit en kan er ook niks over vinden.

Alvast Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad of ooit gelezen. Ik heb geen garantie meer dus hp hoef ik nie te bellen

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie iets of moeten jullie iets meer weten want ik heb hem een keer opengemaakt maar ik kan niets vinden. Met andere beeldscherm doet ie het ook niet

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Dat kan echt van alles zijn. Stuur 'm naar HP voor een reparatie buiten garantie. Dan ben je hoogstens de bezorg- en onderzoekskosten kwijt, mocht reparatie dan te duur blijken. En je weet wat het is, dus kun je ergens proberen een vervangend onderdeel te vinden.

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

• engelbertus
  • Laatst online: 09-05 17:39
deed ie het opeens niet meer, of pas nadat jehem had open gemaakt?

hoor je je ventilator bij het opstarten ook aanslaan?
zit je toetenbord goed aangesloten?

doet je fan het niet dan schakelt de pc uit. ook als het toetsenbord niet goed aangsloten is, wil die niet verder opstarten.

• engelbertus
  • Laatst online: 09-05 17:39
volgens mij heeft HP een regeling dat reparatie na garantie een standaard bedrag kost dat wel ff iets van 400 euro kost of zo

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:09
Aangesloten op netstroom? De batterij eruit gehaald en aangesloten op netstroom?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

je krijgt geen beeld, maar de laptop start wel door? Misschien is alleen je beeldscherm defect. Of de kabel of inverter. Je zegt dat je een ander beeldscherm geprobeerd hebt? Ik neem aan een externe. En ik neem aan dat je dmv de FN toets deze wel ingeschakeld hebt?
Heb je een netwerkverbinding op je laptop? zo ja. probeer deze dan te pingen van een andere pc/laptop. Dan weet je of hij verder wel normaal opstart.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er een beeldscherm opgezet van een andere nx9005, die doet het ook niet. De ventilatoren gaan wel aan. Ik zal een keer proberen te pingen. Dan weet ik of hij ook helemaal opstart maar volgens mij niet. Hij geeft verder ook geen piepjes van geheugen kapot of zoiets dergelijks.

Verwijderd

Topicstarter
toetsenbord zit goed aangesloten en hij werkt nu op netstroom

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

kan ook een probleem met geheugen module zijn. Sommige laptops lijken dan wel te booten maar geven vervolgens geen beeld en "hangen" als het ware. foutcodes willen dan nog wel eens uitblijven.

We hebben een mooi edit knopje. Dan hoef je geen nieuw bericht te posten.

[ Voor 16% gewijzigd door DarkSide op 06-09-2006 15:21 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zo te horen ben je aan het prutsen geweest, moeilijk te troubleshooten zo.
Meestal geven de lampjes toch een diagnostic code ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

We hebben hier geen glazen bol, begin eens info te verzamelen.

Verder is het schoppen van je topic binnen 24u niet de bedoeling, zie ook:

GoT Huisregels

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.