Dell XPS 700 Kast

Pagina: 1
Acties:

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:07

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het hele internet overhoop gehaald om maar een lege Dell XPS 700 kast te vinden. Ik vind het een hele mooie kast maar ik heb gewoon niet het geld om zo'n heel systeem te kopen. Dus weet iemand waar je een lege Dell XPS 700 kast kan kopen?

Mocht dit niet mogelijk zijn ... weet iemand dan nog een goeie winkel waar ze mooie kasten hebben voor casemodding?

Alvast bedankt! _/-\o_

www.maartendeboer.net

Verwijderd

Die serie is net uit, het is misschien na een tijdje wel mogelijk een dergelijke kast te kopen, op het moment lijkt het me een moeilijke zaak...

Elke webshopheeft wel een aantal leuke kasten in de aanbieding :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Xmit schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:56:
Hallo,

Ik heb het hele internet overhoop gehaald om maar een lege Dell XPS 700 kast te vinden. Ik vind het een hele mooie kast maar ik heb gewoon niet het geld om zo'n heel systeem te kopen. Dus weet iemand waar je een lege Dell XPS 700 kast kan kopen?
Heb je Dell al gemailed (of gewoon gebeld, dat werkt voglens mij nog effectiever) om te vragen of het mogelijk is zo'n ding los of als sparepart te kopen. Met een beetje mazzel tref je iemand die de moeite voor je wil doen en kun je op die manier zo'n kast regelen.

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Tsja, dit verhaal gaat ook op voor de apple kast. Veel mensen willen ook een Mac Pro/G5 kast. Maar volgensmij geven fabrikanten hier weinig gehoor aan. :)

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Zeg dat je kast kapot is en dat je graag een vervangende kast wil kopen :)

Ow wacht hij is nog niet leverbaar :P (of hebben ze dat al opgelost?)

• Ventieldopje

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Topicstarter
Ok hartelijk bedankt voor jullie reacties. Ik heb ondertussen ook Alienware gevraagt of het mogelijk was een kast van hun te kopen. Ik zal direct Dell ook even vragen 8)

www.maartendeboer.net

• Ventieldopje

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Topicstarter
Ik heb net Dell via de chat gesproken. Het enige wat ze kwijt wouden is dat hij/zij niet wist of het op voorraad was en dat ik een of ander nummer moet bellen van de Spare Parts. Nouja lama hange dan ... Nou is het nog even afwachten op Alienware. :/

www.maartendeboer.net

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-02 09:01
Als je alienware zo ver krijgt bestel er dan gelijk maar 4 ofzo :) Altijd interesse gehad in zo'n kast.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 07:07
ik ook alienware zijn echt supr kasten.
Pagina: 1