Het blijkt een lastige opgave te zijn om een gratis virus scanner te vinden voor Windows 2003 server. De standaard gratis virus scanners zoals AVG e.d. werken niet op Windows 2003.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
[ Voor 59% gewijzigd door DeOS op 06-09-2006 11:30 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Clamwin heeft geen 'on access scanner' wat inhoud dat je dat ding handmatig je hard disk moet laten scannen (kan je ook schedulen meen ik). Maar als dan blijkt dat je een virus hebt dan is het leed inmiddels geleden waarschijnlijk. Het ontwikkelen van een on access scanner zal wel erg lastig zijn ofzo, zonde.DeOS schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:27:
Ik kwam o.a. http://nl.clamwin.com/ en http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html tegen. Had je zelf al gezocht met google?
Daar zijn wel wrappers voor te vinden.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:46:
[...]
Clamwin heeft geen 'on access scanner' wat inhoud dat je dat ding handmatig je hard disk moet laten scannen (kan je ook schedulen meen ik). Maar als dan blijkt dat je een virus hebt dan is het leed inmiddels geleden waarschijnlijk. Het ontwikkelen van een on access scanner zal wel erg lastig zijn ofzo, zonde.
Het is niet lastiger dan een virusscanner voor XP.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:46:
[...]
Clamwin heeft geen 'on access scanner' wat inhoud dat je dat ding handmatig je hard disk moet laten scannen (kan je ook schedulen meen ik). Maar als dan blijkt dat je een virus hebt dan is het leed inmiddels geleden waarschijnlijk. Het ontwikkelen van een on access scanner zal wel erg lastig zijn ofzo, zonde.
Dacht dat AVG free wel installeerde en werkte hoor, maar das alweer een tijd terug dat ik dat gezien had.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:21:
e standaard gratis virus scanners zoals AVG e.d. werken niet op Windows 2003.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq