Vista problemen na opstarten Knoppix

Pagina: 1
Acties:

• pcgamer
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-03-2025
Hallo allemaal,

Heb gisteren even Knoppix laten lopen om te kijken wat dit nu juis was, hoe dit werkt,...
Dit had ik beter niet gedaan...

Toen ik hierna Windows opstartte was het net als na een nieuwe installatie, mijn outlookinstellingen zijn weg, bureaublad was weer het standaard bureablad, evenals de widgets, mn msn-adres en instellingen waren niet meer opgeslagen in msn, favorieten weg uit firefox,...

Toen ik even ging kijken naar de map "Mijn Documenten", stond er dat die map aangemaakt was op het moment dat ik windows opnieuw opstartte, en staan er geen documenten meer in.

Toen ik op C:/Users ging kijken heb ik een map Public, dit is normaal denkik, dan heb ik een map "Mijn Naam" waar al mijn bestanden instaan (die nu zogezegd niet meer in Mijn documenten staan), en een map TEMP.

Iemand een idee wat ik kan doen zodat hij windows weer laadt met mijn personalized settings, dat ik mijn documenten weer terugvindt onder mijn documenten, ik mijn favorieten terug heb in firefox,...

Alvast bedankt!!

Join het GoT Pulse-Team!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Knoppix doet echt geen ene kont aan aanpassingen als je hem gewoon van LiveCD boot of je moet zelf aan de slag zijn geweest met dubieuze zaken :Y)
Dus wat heb je precies gedaan onder Knoppix? :)
En in het geval van Vista draait je Windows zeker weten op NTFS een aangezien Linux daar sowieso niet veel mee kan (er zijn natuurlijk zat manieren voor maar Knoppix kan er standaard gezien niet veel mee) is de kans ook klein dat dit wat veroorzaakt heeft :)

En misschien is het wel gewoon een Vista probleem en heeft het helemaal niks met Knoppix te maken :) Het lijkt er simpelweg een beetje op dat je userprofile een beetje kapoet is en meer niet :)

[ Voor 24% gewijzigd door DeMoN op 06-09-2006 11:24 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• pcgamer
Niets speciaals gedaan onder Knoppix, een beetje gekeken naar de software die er zo standaard op zat, geen commands of iets dergelijke ingegeven.

Zal dan inderdaad een Vista probleem zijn, iemand die weet hoe ik dit het best kan oplossen?

Join het GoT Pulse-Team!

• pcgamer
Na nogmaals opnieuw op te starten is alles precies weer in orde 8)7 |:(

Bedankt!

Join het GoT Pulse-Team!