Toon posts:

Beeldscherm aansluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is het volgende.

Gister kwam eindelijk de postbode mijn nieuwe computer afleveren. Alles prima in orde en heel degelijk ingepakt (besteld bij Alternate). Natuurlijk begin ik als een gek alles aan te sluiten. Tot zover geen problemen. Totdat ik mijn beeldscherm (die ik al had) wou gaan aansluiten..

De 15 pinnige stekker (3 x 5) past niet in mijn computer (Asus P5B, GeForce 7900GT). Mijn vraag aan jullie is: wat kan ik hieraan doen? Kan ik een nieuw stekkertje halen voor het beeldscherm? Een verloopstukje? Of is het beeldscherm helemaal niet bruikbaar bij deze computer?

Alvast bedankt voor de moeite!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-07 12:20
Hier zijn gewoon verloop stukjes voor te krijgen bij bijna iedere computer zaak.

Succes met je nieuwe computer :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Om wat voor monitor gaat het dan? Want volgens mij is de stekker gewoon niet helemaal goed meer of probeer je een monitor op een andere aansluiting te duwen (bijv een dsub kabel op een DVI aansluiting).

Post anders eens pics van de connectoren als je denkt dat ze wel behoren te passen.

Verwijderd

kijk eens goed in de doos die je erbij hebt gekregen zit daar geen verloopstukje in?
want ze worden namelijk meestal meegeleverd.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Helaas is er geen kabel meegeleverd. En nee, de aansluiting en de stekker lijken van geen kant op elkaar. Ik denk dat ik even snel naar de dichtbijzijnste computerzaak fiets voor een crt-dvi connector, of hoe het ook mag heten :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga inderdaad even langs de lokale computerhandel, de verloopstukjes die je bedoelt zijn daar waarschijnlijk wel te krijgen :)

Iig is het duidelijk waar het aan ligt, dus dit topic kan wel dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.