[ASP]Chart maken werkt niet, permission denied

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 15:11
Een aantal jaren heb ik voor een stage opdracht OWC charts veel gebruikt, en nu bij mn afstuderen kon ik het weer goed gebruiken. Helaas lukt het me nu niet om het draaiende te krijgen, ik heb IIS geinstalleerd en dat werkt gewoon. Het lijkt erop dat het asp gedeelte ook gewoon werkt. Maar als ik het owc chart voorbeeld draaiende wil krijgen dan verschijnt er geen chart.

Als ik dan de asp file direct aanroep met de variabele erin, zodat ik zeker weet dat hij het zou moeten doen: http://localhost/serverchart/ChartGif.asp?Year=1997
dan geeft hij:

code:
1
2
3
Microsoft VBScript runtime (0x800A0046)
Permission denied
/serverchart/ChartGif.asp, line 89

op line 89 staat dit:

88: sFullFileName = Server.MapPath(".") & "\" & m_fso.GetTempName()
89: m_cspace.ExportPicture sFullFileName, "gif", 800, 400

Het lijkt erop dat hij het plaatje niet weg mag schrijven. Onder IIS zijn daar echter wel de rechten voor gegeven (terwijl het normaal gesproken geen schrijfrechten zou moeten nodig hebben), daarnaast is mn binaryfilestream dll gewoon geregistreerd. Iemand die hier een oplossing voor weet?

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 09:44

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Wat heb je schrijf rechten gegeven

• Zyppora
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-01 16:10

Zyppora

155/50 Warlock

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb eens een probleem met een (geexporteerde) MySQL database gehad, ik kon wel lezen, maar niet schrijven.

Bleken de folder-permissions op read-only te staan :/

Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 15:11
yup, ik zat eerst te rotzooien met mn rechten in iis. Maar ik moest gewoon een schrijfrechten geven aan de map zelf. Beetje dom, totaal vergeten.