ok volgende systeem heb ik mezelf samen gesteld
Asrock ConroeXFire-E SATA2 ( bios vers 1.20 )
Intel Core 2 Duo 6400 pc1066 2Mb Cache 2.13Ghz
Asus ATi Radeon X850 PRO 256MB DDR3 (PCI-e, DVI)
2x Infineon 512MB PC4200 533Mhz 3rd
Nec ND4570 DVD-r/+r/-RAM
SATA2 160GB 7200 8MB Samsung HD160JJ
Miditower Delux DLC-MD372 400Watt
Cooler Arctic Cooling Freezer 7 Pro
het volgende gebeurt alles opgebouwd en dan druk ik op powerbutton
fans draaien stroom erop maar GEEN BEELD nog niet eens de BIOS
Nou alles afgekoppelt op geheugen , processor en grafishe kaart na weer opstarten
zelfde probleem GEEN BEELD ook geen BIOS
Hij piept niet dus toen alle geheugen eruit getrokken weer opgestart NU geeft ie de 4 piepjes
1 geheugen strip erin en dat tot 4 keer toe in andere bank gedrukt ( dus 4 keer opnieuw opgestart )maakt ook niks uit nog steeds geen beeld geen blieps Andere grafische kaart erin de MSI GF NX 7600GS T2D maakt ook niks uit krijg nog steeds geen beeld
rare is dus dat ik ook totaal geen bios beeld krijg daar gaat ie niet eens naartoe dus beeld blijft zwart
ook al andere monitor geprobeerd maakt ook niks uit
iemand enig idee waar dit aan kan liggen ??
bedankt alvast voor de moeite om dit te lezen en eventueel een oplossing naar voren te brengen
geen beeld
Asrock ConroeXFire-E SATA2 ( bios vers 1.20 )
Intel Core 2 Duo 6400 pc1066 2Mb Cache 2.13Ghz
Asus ATi Radeon X850 PRO 256MB DDR3 (PCI-e, DVI)
2x Infineon 512MB PC4200 533Mhz 3rd
Nec ND4570 DVD-r/+r/-RAM
SATA2 160GB 7200 8MB Samsung HD160JJ
Miditower Delux DLC-MD372 400Watt
Cooler Arctic Cooling Freezer 7 Pro
het volgende gebeurt alles opgebouwd en dan druk ik op powerbutton
fans draaien stroom erop maar GEEN BEELD nog niet eens de BIOS
Nou alles afgekoppelt op geheugen , processor en grafishe kaart na weer opstarten
zelfde probleem GEEN BEELD ook geen BIOS
Hij piept niet dus toen alle geheugen eruit getrokken weer opgestart NU geeft ie de 4 piepjes
1 geheugen strip erin en dat tot 4 keer toe in andere bank gedrukt ( dus 4 keer opnieuw opgestart )maakt ook niks uit nog steeds geen beeld geen blieps Andere grafische kaart erin de MSI GF NX 7600GS T2D maakt ook niks uit krijg nog steeds geen beeld
rare is dus dat ik ook totaal geen bios beeld krijg daar gaat ie niet eens naartoe dus beeld blijft zwart
ook al andere monitor geprobeerd maakt ook niks uit
iemand enig idee waar dit aan kan liggen ??
bedankt alvast voor de moeite om dit te lezen en eventueel een oplossing naar voren te brengen
geen beeld