BURN-Proof Technology van plextor.

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 06:02
Is er hier iemand die er ervaring heeft met die "BURN-Proof Technology" van plextor?
( tp://www.plextor.be/english/technical/burnproof.html )

Lees ik nou goed dat, wanneer er normaal een bufferunder plaats zou vinden, dit systeem zorgt dat het branden gewoon door kan gaan?
Zoja, heb je dan geen speciale software nodig.

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:03
is getest en werkt perfect, kijk eens in de history van T.net, ik weet de link niet, maar daar schreven ze over:
Het defragmenteren van 2 schijven en het creeeren van een 500mb zip file en ondertussen een Cdtje fikken, en jawel die kwam er goed uit, dus test gelsaagd.

:9 :9 Al always PLEXTOR DOES HIS HOMEWORK :9 :9

May the Force be with You instead of Bill

Verwijderd

Die heeft TEAC toch al langer?

Welke modellen ondersteunen het?

Zou wel vet zijn als het met een firmware upgrade te doen is ..

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Burnproof is ontwikkeld door sanyo
Plextor heeft volgens mij altijd sanyo spul met een ander frontje. Aangezien sanyo altijd eerst uitkomt met het nieuwste spul en vlak daarna plextor.

Naja, ik weet in ieder geval dat Sanyo het ontwikkeld heeft. Persoonlijk heb ik ook al nooit een buffer underrun. En waarom zou ik nou net gedurende die 9 minuten scandisk moeten gaan draaien of met een SIPdisk gaan kloten???
Ik kan verder gewoon alles blijven doen met me ide schrijvertje. Geen burnproof voor nodig.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

Beaves

Usque ad Finem

En als je Nero 5.0 gebruikt hoef je helemaal niet meer bang te zijn, je kan een aantal mb van je ram als virtuele harde schrijf gebruiken waardoor de brander tot maximaal anderhalve minuut zonder je harde schijf kan :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

het kan niet met een firmware opgelost worden want er is een extra chippie voor nodig. Plextor gebruikt idd sanyo hardware maar dan met erg goede firmware en ze zijn gewoon beter!
zeker voor IDE is BURNproof een mooi iets.

thavinny
Pagina: 1