Ik heb een jsp-site (lokaal, dus helaas geen voorbeeld) waarbij wat nieuwsberichten met video (worden afgespeeld mbv Windows Media Player) zitten..
Nu verschillen die video's vaak van afmeting... Is er een manier om (bijv. met Java) achter de afmeting van het desbetreffende object te komen, zodat ik de video's altijd met een vaste breedte van 350px en de juiste verhoudingen kan tonen??
Ik zet momenteel het object als volgt in de html:
Iemand ideeën??
Nu verschillen die video's vaak van afmeting... Is er een manier om (bijv. met Java) achter de afmeting van het desbetreffende object te komen, zodat ik de video's altijd met een vaste breedte van 350px en de juiste verhoudingen kan tonen??
Ik zet momenteel het object als volgt in de html:
HTML:
Bij plaatjes los ik het door alleen de width="" in te vullen en dat werkt prima.. bij dit <object> element dus niet.. 1
2
3
4
5
| <object id="videoObject" classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" standby="Loading Windows Media Player components..." type="application/x-oleobject"> <param name="FileName" value="bestandje.avi"/>"> <param name="Showcontrols" value="True"> <param name="autoStart" value="true"> </object> |
Iemand ideeën??