Hey ik heb n linksys wrt54gs router en een realtek rtl8180 kaart in n laptop waartussen zodat de laptop draadloos kan internetten. De verbinding is er, Ik had eerst alleen in de router een wep key en default transmit key op 1 staat, maar ik had de 2e key ingevuld op de laptop maar key index wel op 1 staan.. en toen gaf ie signaal sterkte uitstekend en verbonden. Maar ik zag geen internet, Toen dacht ik dan moet ik key 2 doen, en de router op default transmit key op 2 gezet en key index van de laptop ook op 2, en toen kreeg ik wel verbonden maar signaalsterkte geen signaal, en toen deed internet t ook niet, tot ik t ip van de router intikte, en toen ging mcafee om n update vragen en IE openen en vanaf dat moment kon ik ook internetten. De stats van de verbinding zijn nu: 50kb/s download, 75kb/s upload, 207conn/min en een ping van 16ms.
EDIT: de download snelheid en conn/min schommelt nogal, soms heeft ie tot 300kb/s download, upload en ping blijven redelijk gelijk
mijn vraag is nu, heb ik al die instellingen nu goed staan, of niet, en kan de verbinding sneller dan ie nu is?
EDIT: de download snelheid en conn/min schommelt nogal, soms heeft ie tot 300kb/s download, upload en ping blijven redelijk gelijk
mijn vraag is nu, heb ik al die instellingen nu goed staan, of niet, en kan de verbinding sneller dan ie nu is?
[ Voor 5% gewijzigd door blacknoise op 05-09-2006 22:53 ]