Ik ga een Athlon 1 GHz kopen met een Superorb cooler. Nu hoor ik allemaal verhalen dat er een speciale manier is om die cooler er op te planten anders vern@#k je je cpu. Ik heb de spullen nog niet in huis maar om niet voor verrassingen te willen staan vraag ik: Is er een speciale manier om die cooler te bevestigen of wijst alles zich vanzelf?
gewoon voorzichtig zijn...... Bij mij zijn er trouwens ook stukjes afgebrokkelt en hij doet het nog steeds
Verwijderd
niet zeiken dat werktperfect dat je aan die amd twijfelt zeg waar haal je het lef vandaan!!!!
Verwijderd
Ik wil ook die TB1000 kopen. Wat is de beste koeler als ik hem een beetje (100 tot 200MHz) wil overklokken. Ik hoor soms klachten over het lawaai van de super-orb. Wat is nu echt een aanrader over de hele linie gezien:
*goede koeling
*niet te luidruchtig
*duurzaam
Ik wil 'm op een nog aan te schaffen A7V133 zetten (maar daar passen de meeste koelers geloof ik wel op).
Ook vroeg ik me af of het zin heeft om er een koperen spacer bij te kopen, of dat de plastic nopjes voldoende ondersteuning bieden.
*goede koeling
*niet te luidruchtig
*duurzaam
Ik wil 'm op een nog aan te schaffen A7V133 zetten (maar daar passen de meeste koelers geloof ik wel op).
Ook vroeg ik me af of het zin heeft om er een koperen spacer bij te kopen, of dat de plastic nopjes voldoende ondersteuning bieden.
Spire MA324-15;
D'r is geen koeler met een beter prijs/kwaliteit verhouding..
D'r is geen koeler met een beter prijs/kwaliteit verhouding..
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Geen enkel probleem gehad, ondanks dat KT7+SuperOrb een wat lastige combo is door de elco's om de socket heen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Mocht het bij jou ook feest zijn dan zeg ik alvast:
Join the club
Superorb betekende het doodvonnis van mijn duron.
Join the club
Superorb betekende het doodvonnis van mijn duron.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
[quote]Op maandag 29 januari 2001 20:30 schreef Vossie het volgende:
Ik wil ook die TB1000 kopen. Wat is de beste koeler als ik hem een beetje (100 tot 200MHz) wil overklokken. Ik hoor soms klachten over het lawaai van de super-orb. Wat is nu echt een aanrader over de hele linie gezien:
*goede koeling
*niet te luidruchtig
*duurzaam
GlobalWin FOP 32, een kastcooler en een paar goedkope slotcoolertjes. Werkt prima (TB 1 ghz @ 1090 mhz - stressed 36 C)
*goede koeling
*niet te luidruchtig
*duurzaam
GlobalWin FOP 32, een kastcooler en een paar goedkope slotcoolertjes. Werkt prima (TB 1 ghz @ 1090 mhz - stressed 36 C)
Pagina: 1