Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik zou er maar niks kopen als ik jou was
Nederlands is makkelijker als je denkt
Goedenmorgen,
Ik zat net Marktplaats af te struinen voor 'n nieuwe mobiel.
M'n oog was gevallen op de Samsung P300 en ik zag op MP uw advertentie staan:
Samsung SGH-P300
TeleDeal.nl prijs : 249,-
Prijs is inclusief verzendkosten, gratis Otazu tasje naar keuze en uiteraard 1 jaar
TeleDeal.nl garantie. Uiteraard wordt de telefoon geleverd nieuw in doos en simlock vrij.
Naja uiteraard prachtige advertentie en ben gelijk even naar uw site gesurfd.
Helaas stond deze nog niet online maar, daar vond ik wel dit emailadres dus vandaar deze mail.
Ik zou best graag de Samsung P300 willen bestellen maar, heb toch nog een paar vragen:
-Zijn de telefoons 100% nieuw en komen ze rechtstreekst uit de fabriek?
-Zijn 't geen afgedankte telefoons die terug zijn gekomen van bijvoorbeeld reparaties?
-Zijn de toestellen ook Nederlandstaligg of zijn ze bijvoorbeeld Engels?
-Hoe werkt 't met de betaling? Vooraf betalen of kan 't ook onder rembours of acceptgiro?
-Heeft u ook 'n bedrijfsruimte waar de telefoons af te halen zijn of kunt u alleen verzenden?
Alvast bedankt voor de moeite en ik hoop snel van u te horen!
MVG CLB
Heb de advertentie nog 'n x goed gelezen en je krijgt er ook nog zo'n Otazu tasje bij.
Maakt mij niks uit maar, die is ook al 30 euro waard dus 't toestel kost je maar 220 euro...
Kan ik niet ergens kijken bij de KvK of Teledeal zich heeft aangemeld ofzo of wat?
[ Voor 97% gewijzigd door CLB op 06-09-2006 09:43 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ze staan niet ingeschreven(website) of je moet even bellen naar de kvk. Het ziet er alleen niet echt betrouwbaar uitCLB schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:11:
Kan ik niet ergens kijken bij de KvK of Teledeal zich heeft aangemeld ofzo of wat?
Die geeft Teledeal er niet bij, maar Samsung. Er zit een voucher bij die je naar samsung moet opsturen en dan krijg je hem in de bus.Heb de advertentie nog 'n x goed gelezen en je krijgt er ook nog zo'n Otazu tasje bij.
Maakt mij niks uit maar, die is ook al 30 euro waard dus 't toestel kost je maar 220 euro...
Ja dat kan, kost geloof ik wel een 10tje ofzoKan ik niet ergens kijken bij de KvK of Teledeal zich heeft aangemeld ofzo of wat?
Verwijderd
aangezien die geen eens een webshop heeft en alleen via marktplaats handelt lijkt me dat wanneer het een eerlijke handelaar is, je gewoon langs kan komen.
maar met deze bedragen kan het gewoon niet in orde zijn.
edit*
op kvk.nl kan je gewoon elk ingeschreven bedrijf vinden, teledeal.nl of teledeal, staat er niet in.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 12:09 ]
weet je wat jij eens zou moeten doen.... www.kvk.nlDaannO schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:04:
[...]
Die geeft Teledeal er niet bij, maar Samsung. Er zit een voucher bij die je naar samsung moet opsturen en dan krijg je hem in de bus.
[...]
Ja dat kan, kost geloof ik wel een 10tje ofzo
daar kun je gewoon zoeken op handelsnaam. Indien je een uitreksel wilt moet je volgens mij meer betalen
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
Bedrijfsnaam is BNM Participaties.
Maar zoals hierboven reeds gezegd: als het te mooi is om waar te zijn, dan is het meestal ook niet waar...
Over tasje: Wist ik ook niet
Hmm ik wacht hun reply wel af en dan zie ik wel...
Als 't af te halen is neem ik 't nog in overweging.
Mocht dit niet zo zijn dan laat ik 't schieten!!
bHosted.nl
Tesselschadelaan 11
4707 CJ ROOSENDAAL
Netherlands
Naja.. de melding daar moet wel een compleet klokkenspel laten rinkelen
Teledeal komt niet voor in KvK.
Apart feit dat via google slechts de P300 wordt geadverteerd door teledeal.nl.
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 06-09-2006 13:19 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet zo zuiver begrijp ik?
Kan momenteel die site ook niet checken omdat ik via mn mobiel niet alle websites kan bekijken...
Staat erDit domein is wegens administratieve redenen geblokkeerd.
Wanneer u de eigenaar van dit domein bent, neem alstublieft contact op met uw hosting provider.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geachte CLB,
Dank voor uw belangstelling via TeleDeal.nl in antwoord op uw e-mail vind
u hieronder enkele antwoorden en een vrijblijvende order bevestiging.
-Zijn de telefoons 100% nieuw en komen ze rechtstreeks uit de fabriek?
Ja, ze komen van de landelijke importeur MCC Nederland (mcc-nederland.nl)
-Zijn 't geen afgedankte telefoons die terug zijn gekomen van bijvoorbeeld
reparaties?
Nee, ze zijn compleet nieuw, inclusief 1 jaar garantie etc.
Ja, dit is aan te passen in het menu, standaart zijn ze in het Nederlands.
-Hoe werkt 't met de betaling? Vooraf betalen of kan 't ook onder rembours
Momenteel is het alleen mogelijk om doormiddel van vooruitbetaling een gsm
te bestellen bij TeleDeal.nl, afhalen kan ook op afspraak in Zeist.
Met vriendelijke groet,
TeleDeal.nl names deze, Yori Bonnema
Erg raar, dit omdat mcc nederland de telefoons verkoopt voor meer dan de genoemde prijs op de site. En dat is dus de inkoopsprijs, liijkt me geen zuivere koffieCLB schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:52:
Mailtje teruggehad...
Geachte CLB,
Dank voor uw belangstelling via TeleDeal.nl in antwoord op uw e-mail vind
u hieronder enkele antwoorden en een vrijblijvende order bevestiging.
-Zijn de telefoons 100% nieuw en komen ze rechtstreeks uit de fabriek?
Ja, ze komen van de landelijke importeur MCC Nederland (mcc-nederland.nl)
-Zijn 't geen afgedankte telefoons die terug zijn gekomen van bijvoorbeeld
reparaties?
Nee, ze zijn compleet nieuw, inclusief 1 jaar garantie etc.
Ja, dit is aan te passen in het menu, standaart zijn ze in het Nederlands.
-Hoe werkt 't met de betaling? Vooraf betalen of kan 't ook onder rembours
Momenteel is het alleen mogelijk om doormiddel van vooruitbetaling een gsm
te bestellen bij TeleDeal.nl, afhalen kan ook op afspraak in Zeist.
Met vriendelijke groet,
TeleDeal.nl names deze, Yori Bonnema
Verwijderd
Google:DaannO schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:55:
[...]
Erg raar, dit omdat mcc nederland de telefoons verkoopt voor meer dan de genoemde prijs op de site. En dat is dus de inkoopsprijs, liijkt me geen zuivere koffie
"Na een illusionistische act uitgevoerd door Yori Bonnema (ooit Nederlands kampioen goochelen en thans Raad van Elf lid) werd uit een lege kast de nieuwe Prins Carnaval tevoorschijn getoverd."
Misschien kan ie dat ook met telefoons?
EDIT:
En nog politieke interesse ook: http://lpf.shellux.net/di...es/69/112.html?1021283160
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 15:16 ]
Ik vermoed datVerwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:07:
dit ziet er wel heel erg simplistisch uit.
1
| <meta name=Generator content="Microsoft Word 10"> |
de reden is voor de simplistische look van de site.
edit:
In deze post http://www.webhostingtalk...einnamen-registreren.html
maar ze(?) reclame voor yorzone.nl.
Op markplaats kon je yorzone weer tegen in ads, deze bv in google-cache: http://66.249.93.104/sear...lnk&cd=4&client=firefox-a
Bij mij ziet dit er allemaal bijzonder twijfelachtig uit. Disclaimer: Dit is IMHO mijn mening na een 5 minuten googlen.
[ Voor 51% gewijzigd door Tukk op 06-09-2006 15:27 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
En vergeet zijn verdiensten niet als zwarte piet:Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:13:
[...]
Google:
"Na een illusionistische act uitgevoerd door Yori Bonnema (ooit Nederlands kampioen goochelen en thans Raad van Elf lid) werd uit een lege kast de nieuwe Prins Carnaval tevoorschijn getoverd."
EDIT:
En nog politieke interesse ook: http://lpf.shellux.net/di...es/69/112.html?1021283160
Hallo collega's!
Ik ben Pietje van Alles (Yori Bonnema) 19 jaar en al meerdere jaren actief als piet en sint. Vooral treed ik op bij grote bedrijven / evenementen als Pietje van Alles. Daarbij doe ik intochten in Zeist, Amersfoort, Utrecht en Bunnik. Dit jaar speel ik ook mee met de Club van Sinterklaas en ben ik aanwezig bij het feest van Sinterklaas.
Het lijkt me leuk een dag te organiseren waarbij we eens bij elkaar komen en ervaringen delen etc... wellicht een idee??
Pepernootgroet,
Pietje van Alles
Wie zegt dat dat dezelfde is...Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:13:
[...]
Google:
EDIT:
Maar goed, gewoon een afspraak tot afhaal maken, lijkt me niet zo moeilijk.
Straks wordt dit topic gesloten en dat is niet mn bedoeling
En de overige prijzen zijn niet eens zo interessant...
Goedkoop (en vooral bij schimmige bedrijfjes) is regelmatig duurkoop (als je al iets koopt, gezien je ook vaak gewoon niets krijgt en dan is van een koop geen sprake
.
Op Marktplaats staat 249,- en in mn vrijblijvende offerte staat ook 249,-
Verwijderd
heb je hem al gebeld voor een afspraak? verder zal je niets wijzer worden dan je nu weet.
conclusie:
het is waarschijnlijk geen zelfstandig officieel bedrijf maar een een onderdeel van een ander bedrijf of een freelancer. De prijzen zijn mooi, maar het risico is groot, dus ga je niet vooraf betalen.
maak dus een afspraak om op te halen en laat ons weten hoe het is afgelopen.
Dr staat "teledeal.nl BV" rechts in de offerte. Die bestaat dus niet.
Kennelijk wordt er al direct gelogen. Ik zou er niet op ingaan.
Wel BTW berekenen, geen BTW-nummer vermeld
Wel bankrek. vermelding, geen naam/plaats ervan
Iemand die een reverse zoeken kan doen op dat telefoonnummer?
Op het adres:
Bonnema J Crosestein 3201 3704NL Zeist 030-6962354
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2006 13:49 ]
Verwijderd
? offerte cq factuur klopt al niet
+ bedrijfsnaam is onvindbaar in KvK register
249 x 19% = 47,31
249 - 47,31 = 201.69
Ja, dat is de perfecte manier voor BTW-berekeningen
Erg amateuristisch inderdaad, ze hebben 19% van 249,00 genomenVerwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:49:
ligt het nu aan mij of is 201.69 + 19% btw = 240.01 euro ipv 249.00 euro ??
? offerte cq factuur klopt al niet
+ bedrijfsnaam is onvindbaar in KvK register
(249 - 19% = 201,69)
Verwijderd
nu weet ik dat enige afwijking +/- 1 cent toelaatbaar is,
maar de belastingdienst keurt dit soort facturen denk ik niet goed
(en idd geen BTW nr vermeld)
ik wou er ook al langs fietsenVerwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:22:
wil best heenrijden en kijken of t wat is?who is in
Die offerte klapt ook uit elkaar van de taal- en spelfouten. En inderdaad LOL@die BTW berekening...
Nederlands is makkelijker als je denkt
Even iemand zoeken die meegaat..
P300 voor 240,01 haha
Ff google eurth`en en kijken of ze er echt zitten. Voor je het weet ga je voor niksSinergyX schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:41:
Zitten aantal meer 'bedrijven' op die crosestein 3201, pak wel de goede dan
Of het is van de vrachtwagen gestuiterd (controleer op krassen).
Of er is geen telefoon en staan een aantal gasten je op te wachten om je jouw leven te verkopen.
Neem iig iemand mee want het is lullig als je beroofd wordt.
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Mwah beroofd lijkt me ook zowat!T.C schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:56:
Neem iig iemand mee want het is lullig als je beroofd wordt.
'Hoi met Colin, kan ik 3 telefoons op komen halen voor 750 euro'
'ja hoor'
*bang* *bang*
Ik denk dat ik ze straks even mail en alle fouten uit de vrijblijvende offerte voorleg:
-Fout van de BTW wat niet klopt (19% vd 249)
-Teledeal.nl BV (wat dus niet bestaat)
-geen KvK
-geen BTW-nummer
Zal ik dat is doen en kijken hoe ze hier op reageren?
(ik heb tot nu toe geen mensjes gevonden die even meegaan naar Zeist dus..