Toon posts:

WL 138GE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een raar probleempje.

Ik heb pas geleden een WL 138GE en een WL 700GE gekocht (allebij van Asus).
Netjes ingesteld Mac filter enz.

En ik prerfekt internetten met mijn laptop, maar niet met mijn pc (WL 138GE).
als ik de router op 802.11Bonly zet dan kan ik wel connecten met de router en als ik heb op 54g only (sneller) zet dan kan ik niet meer connecten :S, met mijn laptop kan ik op beide modes connecten. Ik heb voornamelijk deze router gekocht omdat ik een sneller stabilere en snellere netwerk verbinding wou. Hiervoor had ik een 802.11B

Alvast bedankt.

Verwijderd

Waarschijnlijk ondersteund je netwerkkaart van je pc alleen de B variant, en niet de G.

Verwijderd

Topicstarter
De kaart heeft ook een 54g optie en op de doos staat dat het een standaard 54g is met 300% meer dekking enz., wat de wl 700ge ook heeft.

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:26
Nieuwe drivers?

Ik heb trouwens geen goed woord over voor de 138g serie, verbinding die weg valt, niet willen connecten, lage speeds, lage dekking. Ik dacht dat wireless handig was, maar ik heb toch maar een kabel aangelgd (ik had trouwens wel de 138g, zonder de E)

No Shame, only Fame!

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb ook lage speed :S.

maar er staat wel dat het 300% meer dekking geeft en 25% sneller is :S

• Edgarz
  • Laatst online: 30-03 20:54

Edgarz

Tweako-active since1986

Geloof nooit de verpakkingen van hardware fabrikanten. Allemaal theoretisch waar, maar praktisch niet.

• Marcusso
  • Laatst online: 10:26
En is het niet mogelijk een draadje trekken naar je desktop?

No Shame, only Fame!

Verwijderd

Topicstarter
ik verplaats mijn pc te vaak van zolder naar mijn kamer en andersom en het is fijner als je dan draadloos hebt en voor mijn laptop is het heel handig.

met mijn laptop gaat de verbinding wel iets sneller maar ook niet 54g hoe het normaal moet zijn :S

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 22:42

x-man

Proud newbie!

S2801 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:00:
Nieuwe drivers?

Ik heb trouwens geen goed woord over voor de 138g serie, verbinding die weg valt, niet willen connecten, lage speeds, lage dekking. Ik dacht dat wireless handig was, maar ik heb toch maar een kabel aangelgd (ik had trouwens wel de 138g, zonder de E)
Gelukkig dat ik dit topic tegenkom.. heb echt van alles geprobeerd. Dacht dat het aan mij lag. Ik heb een 138GE en hij staat 3 meter van m'n router af en nog een kloteverbinding. Alles wat jij omschrijft. Terwijl m'n wifi kaart op laptop vol bereik heeft en zo stabiel is als het maar kan.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Pagina: 1