Ik moet voor een werknemer een laptop bestellen, altijd leuk maar in dit geval een behoorlijke puzzel.
De laptop moet aan een bepaalde minimum systeem eisen voldoen, deze zijn als volgt.
Om te beginnen en moet Redhat op gaan draaien, er moet een 100GB, 7200 rpm HD in zitten, minimaal 2 GB RAM en een flinke scherm resolutie van 1920x1200 (WUXGA)
Budget is rond de € 2000,00
Nu heb ik deze Dell Latitude D820 ( in de bovenstaande config komt deze op € 1965.00 ) al gevonden maar is deze geschikt om Redhat op te draaien?
Op de site van Redhat word ik ook niet veel wijzer...
Heeft er iemand ervaring met dergelijke eisen en kan deze mij op het juiste spoor zetten
Zul je net zien dat ik dit vind...
De laptop moet aan een bepaalde minimum systeem eisen voldoen, deze zijn als volgt.
Om te beginnen en moet Redhat op gaan draaien, er moet een 100GB, 7200 rpm HD in zitten, minimaal 2 GB RAM en een flinke scherm resolutie van 1920x1200 (WUXGA)
Budget is rond de € 2000,00
Nu heb ik deze Dell Latitude D820 ( in de bovenstaande config komt deze op € 1965.00 ) al gevonden maar is deze geschikt om Redhat op te draaien?
Op de site van Redhat word ik ook niet veel wijzer...
Heeft er iemand ervaring met dergelijke eisen en kan deze mij op het juiste spoor zetten
Zul je net zien dat ik dit vind...
[ Voor 5% gewijzigd door Je Moeder op 05-09-2006 21:59 ]
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.