Samsung SE-S164L besteld, SH-S162L gekregen?

Pagina: 1
Acties:

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-02 22:46
Bij Salland Automatisering heb ik, overeenkomstig de factuur, een 'Samsung DVD-RW SE-W164L Extern' besteld. Een externe dvd-brander dus. Op de verpakking staat een label met daarop 'Model: SE-S164L/EUBN'. Niets aan de hand dus.

Totdat ik het apparaat aansluit en ga controleren of er een nieuwe firmwareversie beschikbaar is. De melding: 'geen nieuwe firmware gevonden voor de SH-S162L'. En inderdaad, bij apparaatbeheer staat de brander vermeld als 'TSSTcorp CD/DVDW SH-162L USB Device'.

Heb ik nu gewoon de verkeerde geleverd gekregen? Volgens deze website zijn het inderdaad twee verschillende producten: http://www.samsungoms-eur...section=press&group=multi.

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2025

Yngwie-

Murphy was an optimist

De SE-S164L is een externe drive. Hier zit gewoon een normale interne drive in (de SH-S162L dus) Ik denk dat ze het nummertje ook anders gemaakt hebben om een mogelijke vergissing tussen SE en SH wat minder makkelijk te maken) ;)

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-02 22:46
Klopt helemaal! Ik was in de war met de 'SE-W164L External Retail', omdat daar ook een andere doos bij afgebeeld staat! Excuses voor de verwarring.