If you do not change direction, you may end up where you are heading
Waarom stel je die dingen dan niet zo op basis van de chips die op je dimms zitten en daarbij jezelf niets aantrekkend van de SPD die op zich niet zo heel boeiend is, gezien de info daarin niet overeen hoeft te komen met de chips die je hebt.
Mja ik weet niet maar timings zijn wel chip afhankelijk. Nu weet ik dat er op corsair 5400C4 v5.2 exact dezelfde chips zitten. Ik heb namelijk al SPD van Ballistix met dezelfde chips erin geflashed maar toen bootte stick niet meer. Ik heb geen zin om weer mem te gaan hotswappen om de SPD te flashenTerw_Dan schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:37:
Waarom stel je die dingen dan niet zo op basis van de chips die op je dimms zitten en daarbij jezelf niets aantrekkend van de SPD die op zich niet zo heel boeiend is, gezien de info daarin niet overeen hoeft te komen met de chips die je hebt.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Juist daarom zou ik me neits van die SPD aantrekken maar de timings handmatig instellen afhankelijk van de chips die erop zitten.DaWaN schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:41:
[...]
Mja ik weet niet maar timings zijn wel chip afhankelijk. Nu weet ik dat er op corsair 5400C4 v5.2 exact dezelfde chips zitten. Ik heb namelijk al SPD van Ballistix met dezelfde chips erin geflashed maar toen bootte stick niet meer. Ik heb geen zin om weer mem te gaan hotswappen om de SPD te flashen
SPD is als cruise control - een nuttige hulpmiddel die in sommige gevallen het makkelijker *KAN* maken om een PC in te richten - maar nooit en te nimmer iets om op blind te varen, zeker niet als er daadwerkelijk problemen zijn. Stel dan gewoon je geheugentimings handmatig in conform de door de fabrikant geadverteerde specs.
Verder is GoT geen contactforum - als je een SPD dump zoekt kun je dat in V&A vragen
Verder is GoT geen contactforum - als je een SPD dump zoekt kun je dat in V&A vragen
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()