Hello,
Ik ben niet zeker of het hier past, of bij het laptop gedeelte.
Maar ik vermoed hier aangezien het toch betrekking heeft op het tft scherm.
Ik heb hier een Asus Z83G notebook staan. Deze geeft voortdurend negative kleuren. Ook al tijdens het opstarten. Dus ik ben er tamelijk zeker van dat het niets te make n heeft met windows drivers....
Aangezien alle kleuren exact zijn geinverteerd, lijkt het me wel bijna een feature.... Helaas vind ik deze niet terug. De kleuren zien er uit als op een foto negatief, en dit fenomeen is ook zichtbaar in de bios.
Wat heb ik al gedaan.
hoop gegoogled. (bitter weinig relevants gevonden)
De site en forum van asus door bladerd. weinig relevant
bijgevoegde documentatie bekeken....
een technical question gesteld, aan de asus helpdesk.. geen antwoord
Het enige wat ik heb gevonden wat er mischien mee te maken heb, is dat er een knopje op staat, om het kleur te enhancen, maar als ik er op duw gebeurt er niets, (mischien blijft dit hangen).
Tevens heb ik een tft aan de notebook gehangen, deze toont perfect beeld, maw de kleuren zijn juist.
Het vreemde is dat er wel duidelijk op verschillende stickers z83g staat, dat ik dat model zelf niet terug vind, wel andere uit de z83 reeks.....
Heeft iemand met dit fenomeen ervaringen of mischien een oplossing.
(ik hoop stiekem dat het een hidden fn functie is, maar ik vrees dat hem voor rma binnen mag)
Ik ben niet zeker of het hier past, of bij het laptop gedeelte.
Maar ik vermoed hier aangezien het toch betrekking heeft op het tft scherm.
Ik heb hier een Asus Z83G notebook staan. Deze geeft voortdurend negative kleuren. Ook al tijdens het opstarten. Dus ik ben er tamelijk zeker van dat het niets te make n heeft met windows drivers....
Aangezien alle kleuren exact zijn geinverteerd, lijkt het me wel bijna een feature.... Helaas vind ik deze niet terug. De kleuren zien er uit als op een foto negatief, en dit fenomeen is ook zichtbaar in de bios.
Wat heb ik al gedaan.
hoop gegoogled. (bitter weinig relevants gevonden)
De site en forum van asus door bladerd. weinig relevant
bijgevoegde documentatie bekeken....
een technical question gesteld, aan de asus helpdesk.. geen antwoord
Het enige wat ik heb gevonden wat er mischien mee te maken heb, is dat er een knopje op staat, om het kleur te enhancen, maar als ik er op duw gebeurt er niets, (mischien blijft dit hangen).
Tevens heb ik een tft aan de notebook gehangen, deze toont perfect beeld, maw de kleuren zijn juist.
Het vreemde is dat er wel duidelijk op verschillende stickers z83g staat, dat ik dat model zelf niet terug vind, wel andere uit de z83 reeks.....
Heeft iemand met dit fenomeen ervaringen of mischien een oplossing.
(ik hoop stiekem dat het een hidden fn functie is, maar ik vrees dat hem voor rma binnen mag)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 21:05 . Reden: toevoeging... ]