Oke, op school hebben we dus een bepaald vak, genaamd Esthetica. Daar moeten we een portfolio voor maken.
Goed, wat ik wil doen is een 3D Model ontwerpen van zowel de buitenkant als binnenkant (100% detail) van een bepaald gebouw (uitleg later).
Het is dan de bedoeling om in een filmpje door dat gebouw te stappen, vliegen, whatsoever, een volledige rondleiding in mijn 3D replica dus.
Problemen:
- Ik heb totaal geen ervaring met 3D Modelling
- Ik weet nog niet precies welk gebouw, normaal zien we volgende perioden:
* Prehistorie
* Egypte
* Griekse Kunst
* Romeinse Kunst
* Romaanse Stijl
* Gotische Stijl
* Renaissance
* Barok en rococo
Hoe verder je naar het laatste puntje gaat, hoe meer tijd ik daarvoor heb (tot Juli 2007).
Welk gebouw zou ik kunnen nemen (waarvan ik me dan vanzelfsprekend voorzien van stapels en stapels foto's
), dat te doen is voor een eerste keer 3D werk?
Ik zou het hard appreciëren moesten jullie mij helpen, ik zie het helemaal zitten
Desnoods alleen de buitenkant, maar ik wil echt iets
Goed, wat ik wil doen is een 3D Model ontwerpen van zowel de buitenkant als binnenkant (100% detail) van een bepaald gebouw (uitleg later).
Het is dan de bedoeling om in een filmpje door dat gebouw te stappen, vliegen, whatsoever, een volledige rondleiding in mijn 3D replica dus.
Problemen:
- Ik heb totaal geen ervaring met 3D Modelling
- Ik weet nog niet precies welk gebouw, normaal zien we volgende perioden:
* Prehistorie
* Egypte
* Griekse Kunst
* Romeinse Kunst
* Romaanse Stijl
* Gotische Stijl
* Renaissance
* Barok en rococo
Hoe verder je naar het laatste puntje gaat, hoe meer tijd ik daarvoor heb (tot Juli 2007).
Welk gebouw zou ik kunnen nemen (waarvan ik me dan vanzelfsprekend voorzien van stapels en stapels foto's
Ik zou het hard appreciëren moesten jullie mij helpen, ik zie het helemaal zitten
Desnoods alleen de buitenkant, maar ik wil echt iets