Ik zoek een draadloos toetsenbord en muis. Een mooie desktop combi zou dus niet verkeerd zijn.
Als ik daarbij niets vind wat ik wil, ben ik ook bereid om ze los van elkaar te kopen.
De muis is het probleem niet, echter heb ik bij het toetsenbord een aantal eisen die niet bevredigd worden met bijvoorbeeld de logitech serie.
Het toetsenbord moet aan de volgende eisen voldoen
- Draadloos
- Licht en klein, zonder numerieke toetsen aan de zijkant dus waarschijnlijk
- Redelijke batterij tijd.
- Een beetje stijlvol mag wel
- Niet te duur
zoiets zoek ik dus:

Alleen is dat ding stervens duur op de site waar ik hem heb gevonden. 109 euro (ex btw)! Ik weet ook niet van welk merk dit ding is.
Dit kan ook, maar dat vind ik een minder ideale oplossing (35 euro, Salland):

Deze gaat misschien ook nog wel (is erg mooi, maar wel weer wat groter), alleen heb ik niets aan dat losse numerieke apparaat. Zonder dat ding, wordt hij niet verkocht volgens mij.

Hebben jullie nog suggesties?
Als ik daarbij niets vind wat ik wil, ben ik ook bereid om ze los van elkaar te kopen.
De muis is het probleem niet, echter heb ik bij het toetsenbord een aantal eisen die niet bevredigd worden met bijvoorbeeld de logitech serie.
Het toetsenbord moet aan de volgende eisen voldoen
- Draadloos
- Licht en klein, zonder numerieke toetsen aan de zijkant dus waarschijnlijk
- Redelijke batterij tijd.
- Een beetje stijlvol mag wel
- Niet te duur
zoiets zoek ik dus:
Alleen is dat ding stervens duur op de site waar ik hem heb gevonden. 109 euro (ex btw)! Ik weet ook niet van welk merk dit ding is.
Dit kan ook, maar dat vind ik een minder ideale oplossing (35 euro, Salland):

Deze gaat misschien ook nog wel (is erg mooi, maar wel weer wat groter), alleen heb ik niets aan dat losse numerieke apparaat. Zonder dat ding, wordt hij niet verkocht volgens mij.

Hebben jullie nog suggesties?