Outlook Beta laat emails niet zien*

Pagina: 1
Acties:

• amauer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:32
Ik gebruik Outlook Express uit het office 2007 pakket al een tijdje en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Ik zou ook graag willen smsen vanuit outlook express, dus ik had een sms add-in geinstalleerd...
Helaas was dit van een buitenlands bedrijf en heb ik geen creditkaart dus zal op een of andere manier iets moeten versieren (programmeren). Maar nadat ik de sms plugin heb verwijderd laat mijn outlook de emails niet meer zien.

Ik denk dat de volgende screenshot wel genoeg zegt. Bij de preview bij het bericht zie je de eerste lijn wel maar als je hem opent zie je een wit scherm en rechts dus ook:

Afbeeldingslocatie: http://www.partypics-lwd.nl/profiel/Services/foto/scr343%20(320%20x%20200).jpg

Ik heb ookal geprobeerd outlook meerdere keren opnieuw te installeren, dit helpt echter niet.
Wie weet een oplossing? Want ik word er compleet gek van.. :(

[ Voor 11% gewijzigd door amauer op 05-09-2006 19:31 ]

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Dit is geen express, maar gewoon MS outlook van office.
Als je dubbelklikt neem ik aan dat de inhoud vd e-mail ook niet zichtbaar is??
Heb je via help-> al eens een analyse en herstel (recover) gedaan?

euh...ja

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik kan je screen niet zien (proxy) ,maar je probleem is zeer herkenbaar. Hoe ik het toen heb opgelost is naar je postvak in gaan en dan even sorteren op een andere manier (dus 'van' ipv 'datum').
Het klikt knullig maar ook ik had al zelf een reïnstall gedaan. :D

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• amauer
HerbyNL schreef op woensdag 06 september 2006 @ 08:44:
Ik kan je screen niet zien (proxy) ,maar je probleem is zeer herkenbaar. Hoe ik het toen heb opgelost is naar je postvak in gaan en dan even sorteren op een andere manier (dus 'van' ipv 'datum').
Het klikt knullig maar ook ik had al zelf een reïnstall gedaan. :D
Hmm, heb beide oplossingen geprobeerd maar allebei geen resultaat...
Office diagnostics geeft geen errors en een herinstallatie helpt ook niet :(

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Ik heb het ook gehad. De enige manier om dit probleem op te lossen is gewoon geen beta van microsoft te gebruiken.
ik dacht dat de mensen hier onderhand wel genoeg ervaring hebben met stable software van microsoft om te weten dat betas helemaal niet werken?

Copy.com

• amauer
Ik denk dat hij het een probleem maakt met die verwijderde invoeg toepassing...
Heb de oude outlook geinstalleerd vanhet 2003 office pakket. Maar daar blijft hetzelfde probleem.. :(

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

amauer schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:45:
Ik denk dat hij het een probleem maakt met die verwijderde invoeg toepassing...
Heb de oude outlook geinstalleerd vanhet 2003 office pakket. Maar daar blijft hetzelfde probleem.. :(
Zorg dan eens eerst dat die helemaal uit je systeem is incl reg sleutels ,goed zoeken naar outlook combi's. En installeer Outlook dan ook helemaal fris.

Als het wel werkte vermoed ik dat de plug-in gewoon nog een beetje ranzig staat te wezen en nu voorkomt dat jij je mail ziet.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat doet het knopje "Report Rendering problem"?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1