Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows Mobile Today screen aanpassen....

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een hele tijd op zoek naar hoe ik de desktop (ook wel today screen genoemd in een aantal forum onderwerpen die ik hier tegengekomen ben??) kan aanpassen. Ik zie dat sommige programmaatjes zichzelf hier aan tevoegen, en het wordt daardoor een beetje erg druk op mijn desktop.
Is het mogelijk om zelf te kiezen welke programmaatjes zich mogen toevoegen aan mijn desktop? Waar staat deze informatie ergens opgeslagen? In de registry of ergens in het bestand systeem? Hoe pas ik het aan?

Met vriendelijke groet,
Erik Hendriks.

Verwijderd

Wat voor windows heb je? Of heb je een ander besturingssysteem. Bij Windows vragen programma's vaak om toegevoegd te worden aan je desktop en daarnaast kun je met DEL pictogrammen naar je prullenbak sturen en met SHIFT+DEL definitief verwijderen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 18:28 ]

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-03 08:01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:27:
Wat voor windows heb je? Of heb je een ander besturingssysteem. Bij Windows vragen programma's vaak om toegevoegd te worden aan je desktop en daarnaast kun je met DEL pictogrammen naar je prullenbak sturen en met SHIFT+DEL definitief verwijderen.
Vergeet niet eerst het icoontje aan te klikken met je linker muisknop. Daarna pas op DEL drukken :+ .

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om Windows CE, om mijn mobieltje. (Een T-Mobile MDA Vario). Dit desktop werkt nogal anders dan dat van de "gewone" desktop Windows varianten.

Verwijderd

Dan had je dat beter eerst kunnen zeggen, want nu hebben we adviezen gegeven waar je niks aan hebt. Je hebt alleen niet vermeld wat je zelf al hebt geprobeerd.

En sorry, ik had de titel ook niet goed gelezen.... |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 19:41 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

start-instellingen-todayscreen-items

en daar kun je alles aan en uitvinken wat je maar wilt :)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 05-09-2006 19:43 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, ik had beter even kunnen expliciet kunnen zeggen dat het om Windows CE ging, maar ik ging er vanuit dat vanuit de context van dit forum (PDA's, smartphones, GSMs en GPS navigatie) dit wel duidelijk zou zijn.

Wat ik heb geprobeerd tot nu toe: ik ben alle bestanden doorgestruind op zoek naar een map waar mischien een verzamleling link files zou staan (.lnk) die de desktop vastleggen. Ik heb zo'n map niet gevonden. Verder heb ik in de registry gezocht naar een dergelijke entry, maar die ook niet kunnen vinden.

Maar goed, de laatste post heeft mijn probleem opgelost: het instellingen item heet bij mij echter niet "today-screen" (wat ik verwacht zou hebben) maar gewoon "vandaag". Hier kan ik inderdaad items uitvinken en hun volgorde veranderen. Weet iemand misschien ook nog hoe ik hier zelf items aan kan toevoegen?

Bedankt voor jullie reacties allemaal!!

M.vr.gr, Erik Hendriks.

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:05:
Maar goed, de laatste post heeft mijn probleem opgelost: het instellingen item heet bij mij echter niet "today-screen" (wat ik verwacht zou hebben) maar gewoon "vandaag". Hier kan ik inderdaad items uitvinken en hun volgorde veranderen. Weet iemand misschien ook nog hoe ik hier zelf items aan kan toevoegen?

Bedankt voor jullie reacties allemaal!!

M.vr.gr, Erik Hendriks.
Komt omdat jij 'n Nederlandse OS heb en ik 'n Engelse maar, je bent er uit gekomen dus :)

Om zelf items toe te voegen kun je bijvoorbeeld gebruik maken van 't programmaatje SPB Pocket Plus.

Hiermee kun je heel je Today screen mangagen: zelf icoontjes toevoegen of niet of tabbladen maken!

Afbeeldingslocatie: http://img335.imageshack.us/img335/9174/display24xo.png Afbeeldingslocatie: http://img335.imageshack.us/img335/7262/display37fm.png

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 05-09-2006 20:27 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topictitel verduidelijkt :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

CLB... vriend... WAT HEB JIJ EEN TOFFE ACHTERGROND!

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2009 19:42 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Had, is inmiddels al 2,5 jaar geleden ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 19:39:
CLB... vriend... WAT HEB JIJ EEN TOFFE ACHTERGROND!
Heb je de waarschuwingen gemist dat je in een topic reageert waar twee weken niet in is gereageerd? :?

Hoe-dan-ook: omdat CLB deze achtergrond niet meer heeft, sluit ik het topic. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.