[2K]Toegang tot onzichtbare dingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-03 08:11
Zoals bij bij veel openbare/leen computers worden uit "veiligheid" sommige dingen weggehaald, zo ook bij de laptop van mijn vader, het gaat om een laptop die hij in bruikleen heeft van zijn werk.
Hier is bijvoorbeeld de C:\ schijf onzichtbaar gemaakt. Weet iemand hoe ik die toch kan aanroepen?

Btw: weet iemand hoe ik achter het wachtwoord van de Administrator account kan komen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

blacktarantulaX schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:14:
Zoals bij bij veel openbare/leen computers worden uit "veiligheid" sommige dingen weggehaald, zo ook bij de laptop van mijn vader, het gaat om een laptop die hij in bruikleen heeft van zijn werk.
Hier is bijvoorbeeld de C:\ schijf onzichtbaar gemaakt. Weet iemand hoe ik die toch kan aanroepen?
start -> run -> c:

of

start -> run -> cmd -> c: -> start..
Btw: weet iemand hoe ik achter het wachtwoord van de Administrator account kan komen?
Navragen bij de systemadmin.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-03 12:42

momania

iPhone 30! Bam!

Die dingen zijn niet voor niets onzichtbaar gemaakt. Als je dat toch wilt zien, moet je bij de systeem beheerder gaan klagen.

Hier op GoT zal niemand je helpen om een policy van een bedrijf te helpen omzeilen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Inderdaad - zoals je in de forum policy kan nalezen werken we niet mee aan dit soort dingen, ik zou je verder ook willen aanraden om er voorzichtig mee te zijn.. je zal niet het eerste zoontje zijn op GoT die 'even' de PC dusdanig verneukt dat je vander met hangende pootjes terug naar de ICT afdeling mag :)

Dit topic is gesloten.