Toon posts:

Probleem met afspelen videobestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

sinds kort ben ik in het bezit van een Samsung Miniket (ik weet het, geen super apparaat). Alles werkt redelijk goed maar zodra ik filmpjes wil afspelen op mijn pc beginnen de problemen. Ik heb via de site van samsung de laatste drivers gedownload maar dit helpt niet. Ook heb ik al de laatste divx, xvid drivers en het k-lite pack geprobeerd.. geen succes

het probleem:

In WMP zijn mijn filmpjes zwart-wit en het geluid ontbreekt. in Divx player ontbreekt het geluid en zie je alleen maar strepen in het beeld, werkt dus ook niet.

Real player en Power DVD laten goed beeld zien maar ook hier ontbreekt het geluid. Ik zou dus deze 2 programma's kunnen gebruiken om de bestanden af te spelen, ik zoek nu alleen nog naar de goede codecs/drivers voor het geluid. WMP geeft aan dat de MULAW audio driver ontbreekt.. ik heb al lopen zoeken op verschillende sites maar ik kan deze driver echt nergens vinden..

heeft er misschien iemand van jullie een idee hoe ik dit probleem het beste kan oplossen..?

alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 16:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:31

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als wat voor een bestand exporteer je de filmpjes die je hebt gemaakt met je Miniket? Want je hoeft imo geen divx/xvid codes te installeren als je het exporteert als .avi :)
offtopic:
correct me if i'm wrong

En in de Microsoft search heb ik ook een paar hits.

[ Voor 33% gewijzigd door Outerspace op 13-09-2006 11:39 ]

Wauw, een sig!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Outerspace schreef op woensdag 13 september 2006 @ 11:38:
Als wat voor een bestand exporteer je de filmpjes die je hebt gemaakt met je Miniket? Want je hoeft imo geen divx/xvid codes te installeren als je het exporteert als .avi :)
offtopic:
correct me if i'm wrong

En in de Microsoft search heb ik ook een paar hits.
Idd, dat XViD/DiVX het populairst is wil niet zeggen dat alle .avi's automatisch dit zijn. De AVI is namelijk een container voor multimedia. ;)

Hoe dan ook, controleer eens met GSpot welke codec het bestand heeft en installeer die codec dan eens. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
volgens een aantal andere site's had je juist wel divx nodig..? maar ik zal het eens met gspot controleren, bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
probleem is nog steeds niet opgelost... :(

ik mis dus de volgende audio codec:

0x0007(MULAW, Microsoft Corporation)

als iemand een idee heeft hoe ik hier aan kan komen, dan hoor ik dat graag! is er anders niet een manier om hem te kopieren van iemand anders of zo? ik kan hem echt nergens vinden..

please help!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Is dat wat Gspot aangeeft? Je zou via Software (Windows-onderdelen toevoegen of verwijderen) kunnen proberen of je daar de standaard codecs kunt (her)installeren. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is wat g-spot aangeeft, hmm ik zal dat eens proberen..

update: nee werkt niet.. iemand een idee hoe ik aan die codec kan komen?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 16:07 ]

Pagina: 1