Toon posts:

Duron Probleem.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik heb de search gebruikt maar daar stond zoveel in ik werd er niet echt wijs uit.
Mijn probleem: Ik heb een AMD Duron 650 op een MSI K7t Pro-2. Nu wilde ik dit ding natuurlijk overklokken. Ik probeerde eerst strepen... lukte niet dat ding wilde niet omhoog. Nu zilvergeleidend spul geprobeerd. Hij ging naar 850MHz op 1,65 Volt, 41 graden met koe. Nu zette ik hem net op 9,5, bootte hij op 550MHz, 10X 600MHz enz. Daarna probeerde ik hem terug te zetten op 8,5... deed ie niet... hij deed niks meer zelfs niet 7,0X. ik vermoed dat de L1 toch niet goed verbonden is. Wat denken jullie, help me plz !

Verwijderd

Als ik het zo zie lijkt het wel of je bus snelheid omlaag is gegaan om de 1 of andere reden:?

Kan het mis hebben hoor!

Verwijderd

jongen je amd gaat echt niet verot hoor maak je maar weer geen zorgen vent maar het lijkt wel op een vertraging ofzo ja
:p

Verwijderd

850MHz op 1,65 Volt, 41 graden als je hoger wil moet je je voltage verhogen das wel handig lijtk me dus 9x100 of 9.5x100 met bijv 1.8v of hoger

Verwijderd

Dit ligt aan je mobo maar ik zeg niks want er staan al genoeg topcis open! :Z

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 09:36

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

ja precies ... ligt aan die msi mobo's

algemeen bekend probleem ...

zoek nog maar es goed met de search ...

Amd Ryzen 9 9950X3D | MSI 870e tomahawk | 64gb DDR 5 | Asus tuf RTX 5080 OC edition | WD black SN8100 4tb SSD | Arctic freezer 3 pro 420 | Fractal design meshify 3XL | be quiet dark power 4 1000w | Gigabyte AORUS FO32U2P

Pagina: 1