Vergrootglas video

Pagina: 1
Acties:

• Ander
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-02 18:50
Mijn tante heeft niet zo'n goed zicht meer. Nu zijn er voor computers gelukkig genoeg tools om een deel van het scherm te vergroten en deze gebruikt ze dan ook veel. Nu wil ze echter wat oude vakantiefilms bekijken. Ik heb overal gezocht, maar ik kan geen tool vinden die delen van een film realtime kan vergroten. Alle vergrootglas-tools die ik tot nu toe heb gevonden vergroten enkel stilstaande delen, zoals desktop en foto's.

Kent iemand een tooltje om ook delen van een video te vergroten als je er met je muis op gaat staan?

Ze heeft Windows XP en de films zijn avi's (overgezet van oude videobanden)

Greetz, Ander || Specs

• tjmv
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-07 16:52
Je zou de videoversnelling uit kunnen schakelen, maar dat werkt nog niet goed (of je moet van schokkerige beelden houden natuurlijk ;)). Maar valt de resolutie niet te verlagen dan? Dan is het toch ook groter..?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

beamertje kopen van dr aow?

• Ander
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-02 18:50
Ze zitten niet zo ruim in het geld, dus een beamer is geen optie. Bovendien wordt bij een beamer het beeld vaak iets vager en dan ziet ze het zeker niet goed meer.

Greetz, Ander || Specs

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:43
Da Devil schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:07:
Je zou de videoversnelling uit kunnen schakelen, maar dat werkt nog niet goed (of je moet van schokkerige beelden houden natuurlijk ;)). Maar valt de resolutie niet te verlagen dan? Dan is het toch ook groter..?
kan je niet op full screen klikken?