Zaterdag 12 Augustus, alweer even geleden dus, hield FC Utrecht de traditionele Opendag. Al vanaf 07:00 uur waren mensen aanwezig, terwijl om 10:00 uur de dag pas geopend werdt. Het was slecht weer, heel even een flinke bui gehad, maar de rest van de dag was het droog. Wel was het compleet bewolkt 
Met verschillende Stands als Race-simulatoren, Ballenbak, een kijkje in de spelersbus en een rondleiding door het stadion was het voor menig fan een indrukwekkende dag.
Mijn opdracht was om foto's te maken van kinderen en de dingen eromheen, hierbij dus een selectie uit mijn gemaakte foto's. De reden dat ik deze foto's hier plaats is omdat ik dus graag opbouwende kritiek op mn werk krijg.
#1 - Overzicht (18-55mm @ 18mm)

#2 - Kids in Spelersbus (50mm)

#3 - Jens Timmermans @ 538 Drive-In Show (50mm)

#4 - Kids in Ballenbak (50mm)

#5 - Handtekeningen-sessie (15mm Fish Eye)
Met verschillende Stands als Race-simulatoren, Ballenbak, een kijkje in de spelersbus en een rondleiding door het stadion was het voor menig fan een indrukwekkende dag.
Mijn opdracht was om foto's te maken van kinderen en de dingen eromheen, hierbij dus een selectie uit mijn gemaakte foto's. De reden dat ik deze foto's hier plaats is omdat ik dus graag opbouwende kritiek op mn werk krijg.
#1 - Overzicht (18-55mm @ 18mm)

#2 - Kids in Spelersbus (50mm)

#3 - Jens Timmermans @ 538 Drive-In Show (50mm)

#4 - Kids in Ballenbak (50mm)

#5 - Handtekeningen-sessie (15mm Fish Eye)