Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Gspot v2.60 hij is er !

Pagina: 1
Acties:

• Mizitras
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
http://www.headbands.com/gspot/gspot_logo.png
Misschien dat vele onder jullie dachten dat deze nooit meer geupdate zou worden, wel, de laatste twee maand gaf de programmeur nog blijk van leven en liet hij weten dat er wat zat aan te komen. Okej, dit dan wel in juli, wat uiteindelijk begin september is geworden. Maar dan nog, ik heb de voorbije drie jaar nog steeds Gspot blijven gebruiken.

Nu, welke andere programma's zijn er zo nog? Ik heb wel shell-extensies gezien, maar dat werkt toch niet zo lekker. VideoInspector van VSO was bijvoorbeeld ook wel goed, EN, ondersteunde Matroska files en andere nieuwere formaten.

En voor de download, zie Tweakers.net, ik heb hem gesubmit. Blijkbaar is er ook een Belg/Nederlander die een forum heeft gestart, maar nog van de grond moet komen:
Klik hier

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True