Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuwe remblokken, maar welk merk nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn remblokken zijn op, geen idee wat erop zat. Iig niet origineel Volvo. Maar nu wil ik dus een ander merk nemen. Wie kan mij hierover adviseren. Is Ferodo wat, of kan ik toch beter naar een ander merk kijken. Ik rij veel op Duitse Autobahnen. Waar vaak van hoge snelheden omlaag geremd moet worden, en iedere meter telt :P

Iig mijn eisen, niet super duur (mag wel iets kosten), degelijk en redelijk lange levensduur. Wat natuurlijk ook weer afhankelijk is van je remgedrag/rijgedrag. Ik ben geen asociale rijder, maar wel iemand die houdt van een beetje doorrijden en verkeer dat vlot gaat.

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 23:49
Onder mn A3 zit Pagid. Ben er tevreden over :)

http://www.epspagid.nl/index.htm

je schijnt wel blauw te moeten nemen, rood schijnt minder goed te zijn?

Whoop!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik heb ferrodo (ds2500) remblokken, in combinatie met gegroefde en geboorde remschijven... remt prima hier. :)

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Verwijderd

Heb standaard spul voor mn Sunny gehaald bij Brezan; Dolphin Lockheed stond op t doosje. Doet t prima, is ook maar 1400 16V. Ferodo DS2500 is idd mooi spul!

Verwijderd

Topicstarter
Specht schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:58:
Ik heb ferrodo (ds2500) remblokken, in combinatie met gegroefde en geboorde remschijven... remt prima hier. :)
Wat is daar de prijs van? ongeveer een schatting.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:18

AMDFreak

Intel is zo..

Brembo remblokken en schijven? :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Brembo schijven, geboord, gegroefd, gedrilt, je hebt het allemaal niet nodig.

Mijn setup: E36 328i, 1400KG, standaard goede schijven (Zimmerman) en Hawk HT10 (Hawk is bekend uit Amerika;Nascar).

140-0 in 4.2sec

Goed genoeg? :P

Geen Brembo die dat haalt. Ik moet alleen zeggen dat ik niet weet wat ze kosten :X :P
Blokken zitten rond 250 euro meen ik... 2 stuks..

Weet niet wat voor volvo je hebt maar je kan altijd upgraden naar het remsysteem van een snellere volvo... bijv. als je een V40 1.8 hebt de remmen van een T4... moet altijd wel passend te maken zijn, zo niet gewoon over te schroeven :)
Pak dan dat met fatsoenlijke vervangingsblokken (bijv. Lukas) en je hebt een meer dan prima remsysteem.
Pagina: 1