Ik ben op zoek naar een stand-alone CD-RW Tower met ca. 10 branders met mogelijkheid tot LightScribe. Heeft iemand enig idee of die in Nederland (of iig in Europa) verkrijgbaar zijn?
Ben je nou tweaker of niet 
Koop kast met 10 (of meer) 5 1/2" plaatsen
Koop 10 (of meer) lightscribe branders
Zet in elkaar, hang er een simpel micro-atx bordje met een trage proc erin (i/o zuipt geen processorkracht)
Paar ide controllers erbij om zoveel ide aansluitingen te krijgen.
Hddtje erin, os erop, brandprog wat meerdere branders tegelijk aan kan sturen
Klaar is Lavpov
Koop kast met 10 (of meer) 5 1/2" plaatsen
Koop 10 (of meer) lightscribe branders
Zet in elkaar, hang er een simpel micro-atx bordje met een trage proc erin (i/o zuipt geen processorkracht)
Paar ide controllers erbij om zoveel ide aansluitingen te krijgen.
Hddtje erin, os erop, brandprog wat meerdere branders tegelijk aan kan sturen
Klaar is Lavpov
Het probleem is dat LightScribe niet zomaar gekopiëerd kan worden, je moet het vanaf bv Nero aansturen.
Met een beetje geluk kan Nero deze actie uitvoeren 10 branders tegelijk (het is wat anders dan data branden!), maar standalone-machines hebben het vrijwel nooit in de firmware zitten.
Met een beetje geluk kan Nero deze actie uitvoeren 10 branders tegelijk (het is wat anders dan data branden!), maar standalone-machines hebben het vrijwel nooit in de firmware zitten.
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Het grote nadeel aan Lightscribe vind ik nog altijd dat je de schijfjes moet omdraaien.
Ik weet niet om wat voor aantallen het gaat qua productie, maar misschien is een printer die CD's kan bedrukken iets? Zit ook wel wat werk in, maar ten eerste duurt het bedrukken minder lang, ten tweede is de afdrukkwaliteit vaak beter dan een Lightscribe vanwege de beperking qua kleur in lightschribe. Lightscribe op hoge resolutie duurt ongeveer 25 minuten per schijf, da's erg lang hoor, als je er een paar honderd moet maken.
Ik weet niet om wat voor aantallen het gaat qua productie, maar misschien is een printer die CD's kan bedrukken iets? Zit ook wel wat werk in, maar ten eerste duurt het bedrukken minder lang, ten tweede is de afdrukkwaliteit vaak beter dan een Lightscribe vanwege de beperking qua kleur in lightschribe. Lightscribe op hoge resolutie duurt ongeveer 25 minuten per schijf, da's erg lang hoor, als je er een paar honderd moet maken.