Toon posts:

Wie helpt me met de instellingen voor Panasonic GD

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net een Panasonic GD90 (volgens mij) gekregen, maar om eoa reden valt hij af en toe zomaar uit (meestal vlak nadat ik hem heb aangedaan) maar nog erger is dat ik vaak geen SMS-jes kan ontvangen...

Nu vraag ik me af welke instellingen ik moet doen zodat dat verbeterd...

Ik heb een paar opties bij mijn instellingen, waarvan ik niet weet welke ik moet kiezen...

Bijv DTMF - Moet die 'long' of 'short'??

En dan het Protocol, in het menu bij Berichten > Parameters > Protocol., welke moet ik kiezen?
Stamdaard, Fax, x400, Oppiepen, e-mail, ERMES of spraak? En; waar dienen deze functies voor?

verder vraag ik me nog af wat die Netwerkberichten zijn..? En wat kan ik ermee doen? Keb geen abo...

Nah, dat was het wel even...
Ik heb geen boekje, ik heb hem van mijn broer gekregen, dus...
Nee, mijn broer is geen crimineel hoor :P

Alvast bedankt....

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 17:29 schreef ELANAZ het volgende:
Ik heb geen boekje, ik heb hem van mijn broer gekregen, dus...
Vraag het dan aan je broer zou ik zeggen, die zal het vast wel weten dan. :P

• R-Jean
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
de hele handleiding is te downloaden, ik weet het adres niet precies, je kan denk ik het beste ff kijken op www.panasonic.co.uk en dan support ( i guess)

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ok, ff kort:

Kies bij DTMF maar voor long.... dan kun je wanneer je bijvoorbeeld bij girofoon wanneer ze vragen in het menu voor dit kies 1 voor dit kies 2......anders pakt ie dat niet en kun je drukken wat je wilt.

Bij dat protocol staat ie bij mij op standaard..... vraag me niet waarom, weet ook niet wat het precies is.

Netwerk berichten heb je niets aan denk ik vanwege dat je geen abo hebt.

Suc6

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

Topicstarter
okz doeds thx! :)