[showcase] Sabrina & VKS

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laatst ben ik met Sabrina door Wassenaar gelopen. We zijn daar ook nog door een aardige bewoonster aangesproken om foto's te maken in de tuin.
Wel leuk natuurlijk, dus in het gras en omgeving ook nog wat foto's gemaakt.

1::.
Afbeeldingslocatie: http://www.vincentkos.nl/DPZ/Sabrina/Vincent.Kos.Sabrina.01.jpg

2::.
Afbeeldingslocatie: http://www.vincentkos.nl/DPZ/Sabrina/Vincent.Kos.Sabrina.02.jpg

3::.
Afbeeldingslocatie: http://www.vincentkos.nl/DPZ/Sabrina/Vincent.Kos.Sabrina.03.jpg

4::.
Afbeeldingslocatie: http://www.vincentkos.nl/DPZ/Sabrina/Vincent.Kos.Sabrina.04.jpg

5::.
Afbeeldingslocatie: http://www.vincentkos.nl/DPZ/Sabrina/Vincent.Kos.Sabrina.05.jpg

Ben benieuwd naar jullie reacties. En als er interesse is heb ik nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Er mist een Show-of Testcase in de titel en 5 zul je even moeten resizen (de browser doet dat namenlijk niet zo goed ;) ).

Over de foto's nu :+

1. Ik mis een stukje schoen, doet me ook niet zoveel
2. Goede plaat, niet echt iets op aan te merken
3. Deze plaat had beter geweest in close-up denk ik, tot net onder de bril. Dan zie je het 'bril afnemen gebeuren) ook veel beter, net zoals de uitdrukking op het model haar gezicht.
4. Mijn favoriet, knappe indeling van het beeld
5. Ook een goede foto, is wel nogal vierkant geworden door de crop...

[ Voor 4% gewijzigd door Frigolamptje op 05-09-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37

Zoefff

❤ 

Showcasewaardige foto's, en dan maar 1 reactie? Dat kan natuurlijk niet he! Hup, kicken die boel :P

Mijn favorieten zijn #2 en #4. Nummer 2 straat wel wat rust uit en is ook qua kleuren interessant. De pose op #4 is misschien wal vaker gedaan, maar heeft wel succes. Prima dus :P

Met #1 sla je imho de plank een beetje mis. De bedoeling is wellicht om de 'aaibaarheidsfactor' wat omhoog te brengen, maar eigenlijk vind ik het maar een onduidelijke foto. Daarnaast kan ik me ook vreselijk irriteren aan een nét missend puntje van een schoen, maar dat is misschien meer een persoonlijk probleem ;) :+

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoefff schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:37:
Showcasewaardige foto's, en dan maar 1 reactie? Dat kan natuurlijk niet he! Hup, kicken die boel :P
Hehe das waar. ;) Wel een beetje weinig zo idd :P en had eigenlijk zelf nog even moeten reageren. ;) Maar bedankt voor het kickje!

Nummer 1 was eigenlijk aan de ene kant spontaan en andere kant niet. Er kwam een dame langs met de hond en was wel geinterseerd. En we vroegen of we de hond er ook even bij mochten betrekken. :) Ja dus maar hij werkte niet echt mee, het moest allemaal erg snel gebeuren wat natuurlijk geen excuus mag zijn voor het puntje van haar pump. :)

Maar hoop dat er nog wat mensen zijn met hun meningen. Altijd welkom en minder uitgebreide reacties zijn natuurlijk ook altijd welkom!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

en maar 2 reacties op zo'n shoot, dan plaats ik nog een extra kickje :P

Ooit heb ik wat negatief commentaar gepost op een shoot. Paar maanden later kwam ik (toevallig?) op je site. Maar ik moet zeggen, petje af hoor! Zit echt mooi werk tussen! Afgelopen maand ben je ook weer aardig actief geweest. Even wat algemeen commentaar/tip, ik zie dat je veel tele gebruikt. Vind het zelf ook leuk om af en toe wat met groothoek te doen. Wellicht is dat ook een ideetje voor jou? Krijg je wat meer afwisseling in je werk ipv die foto's alsof het lijkt alsof je iemand aan het bespieden bent...

#1, leuk moment te pakken, compositie/houding vind ik wat minder, denk omdat het onderwerp wel erg centraal geplaatst is. Of pak een uitsnede, of pak het wat ruimer. Bewerking is naise :9

#2 leuk idee, uitvoer zou denk ik wat beter kunnen. Bankje er compleet op, in parkje, of langs een weg. En dan model meer in zichzelf laten zijn. Ze lijkt er nogal gespannen/gemaakt bij te zitten.

#3, "ik heb een rokje, een zonnebril, een stropdas ben 16 en drink breezers" Sorry, vind hem niet echt spreken. Wellicht omdat het model als 16 jarig breezer modelletje gepositioneerd word op deze foto?

#4 heeft wat dat betreft een veel volwassener uitstraling. Een wat egalere achtergrond of juist interessantere achtergrond had de foto meer afgemaakt.

#5 vind dat je het niveau van het model hier weer laat afzakken door haar bril op haar neus te laten zakken. Daarnaast lijkt het wel alsof je Nikon's NEF's bewerkt in PhotoShop kleur wilt namaken. Die gelige tint vind ik niet zo mooi. Probeer de foto eens in het 2:3 formaat te houden en minder strak te croppen. Denk dat dat de foto ook hier meer waarde geeft. Of minder strak croppen... Kijk maar eens naar wat werk van 6x6 fotografen. Volgens mij croppen die allemaal een stuk ruimer.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

sorry dat ik t zeg...
maar foto 1 tm 3 vind ik ni echt byzonder, maar 4 en 5 vind ik echt gaaf! :D
over t algemeen zijn het leuke fotos vind ik :) ik ben zelf nog niet echt zo thuis is het fotograferen van modellen op lacatie, dus veel mag ik er niet over zeuren denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto 1 vind ik leuk, lief met de hond! Maar jammer van de hak.
Foto 2 en 3 spreekt me niet echt aan deze vind ik wat minder.
Foto 4 en 5 zijn mijn favorieten leuke foto's met een mooie uitstraling.
misschien ben ik iets te kritisch maar ik mis sieraden :) Zelf volg ik een opleiding mode en let ik op dit soort details..

veder vind ik het wel allemaal foto's die gezien mogen worden!
Pagina: 1