Toon posts:

MP4 bestanden naar / op dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 8.903 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag...

ik heb een aantal mp4 bestanden, deze wil ik op dvd hebben om ze gewoon op tv te kunnen kijken.
Nu heb ik met google al een aantal freeware proggies gevonden, maar die werken niet.
Of time-limited, of beeld/geluid lopen niet synchroon.

Welk programma raden jullie me aan ?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Deze software van een Frans bedrijfje kan volgens mij de meeste video bestanden omzetten naar dvd en gelijk branden.
Incl. mogelijk startmenu en meerdere soft subtitles!

Verwijderd

Topicstarter
Mithras86 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:03:
Deze software van een Frans bedrijfje kan volgens mij de meeste video bestanden omzetten naar dvd en gelijk branden.
Incl. mogelijk startmenu en meerdere soft subtitles!
Heb je er ook zelf ervaring mee ?
Ik heb al meerdere programma;'s geprobeerd die het ook moeten kunnen...maar toch stiekum niet.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ja, mijn films (DivX3 / DivX4 / XViD) konden allemaal encoded worden. Eigenlijk nog nooit problemen mee gehad. Ik weet niet hoe snel andere programma's zijn, maar een volledige film (zeg 2h30) was in een uur klaar (AMD 3200+ & 1GB RAM) met wel goede kwaliteit (heb echter nooit de kwaliteit gemeten, als dat al kan).
Wat ik verder erg handig vind, is dat je video's aan elkaar kan schakelen (als je bijv een part1 en part2 hebt), die netjes achter elkaar geplakt worden. Je dvd wordt dan opgedeeld in 2 titles die automatisch in elkaar overschakelen.
Verder is de interface lekker makkelijk. Wat ook een voordeel is van dit programma is dat het gelijk kan branden. Je kan het ook wegschrijven naar je hdd, maar je hoéft dus niet ook nog eens met Nero oid aan de slag te gaan :)