Pc doet raar

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 18:48

Shrien

frequent snoozer

Topicstarter
Het topique pas hier wel mooi denk ik.

Ik wilde gister een spel opstarten, het opstarten ging noggal langzaam dus ik keek even in mn processen wat er allemaal gaande was, er stonden een paar processen in die ik niet kon als n3wb, en had ze eruit gegooit.

Nu startte ik mn pc maar even opnieuw op en was mn taakbalk maar voor de helft weergegeven, dit even gefixt met wat gekloot bij configuratiescherm. Ok, toen spel eindelijk opgestart, merk ik dat ik geen geluid meer heb. Dus ik het spel afsluiten en drivertje installeren, werkt niet omdat er RPC-server niet beschikbaar is ofzo. Fijn ! Ik ff googlen naar die RPC rotzooi, werd er niet veel wijzer van.
Geen geluid meer dus.. Omdat ik geen drivers oid. meer kan installeren, het zal ook wel aan dat Installshield liggen volgens mij.. ik kan namelijk bijna geen applicatie oid. meer opstarten of installeren..

Ook zie je de toepassingen en mappen niet meer in mijn taakbalk, dus moet ik alt-tab doen om te switchen van programma.

Ik denk dat alle ellende komt doordat er iets mis is gegaan met de Installshield bende, kan dit kloppen ? Kan ik dus beter Windows er opnieuw op knallen ?

Ik ben wanhopig :P Pc moet weer goed functioneren ! :/

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:27

Just_I

What did you just say?

Kan je niet de processen die je afgelsoten hebt weer herstarten? Weet je nog welke processen het waren die je afglesoten hebt?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 18:48

Shrien

frequent snoozer

Topicstarter
Just_I schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:58:
Kan je niet de processen die je afgelsoten hebt weer herstarten? Weet je nog welke processen het waren die je afglesoten hebt?
Stom genoeg weet ik niet meer welke het waren, maar dit hoort toch automatisch weer hersteld te worden ? Na het rebooten van de pc..

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Dit is niet de manier om een dergelijk topic te openen. Er staat helemaal geen informatie. Dit heeft waarschijnlijk ook niets met de hardware te maken, maar aangezien er ook niet in staat welk OS etc je gebruikt kan ik het topic ook niet naar het juiste subforum verhuizen en gaat deze dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.