Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Alert]Ontvoering van Koeien !!

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren zag ik een topic in de HK een héél ernstig probleem. Nu kan niet iederen in de HK om het te bekijken, en dat terwijl het een probleem is wat potentieel heel DPC aangaat. Vandaar dat ik e.a. hier repliceer:

Alien Cow Abduction, a serious problem

It's a serious problem. Countless bovines have disappeared from dairy farms everywhere and the numbers of missing cows are on the rise.

A rapidly growing collection of alien abduction evidence and documentation have been posted on the website
clique ici

Dus, wat gaan we eraan doen want het grijpt me wel aan :( ;(

Het betreffende topic (HK-alert !): Cow abduction, a serious problem

Het grijpt mij/ons niet alleen aan, maar het is natuurlijk een serieus probleem ! En dat probleem hoeft natuurlijk niet persé door aliens te worden veroorzaak (zoals op die site wordt gesuggereerd). Want het kan natuurlijk ook de concurrentie zijn, denk bijvoorbeeld aan FreeDC die ook wel eens geintjes uithaalden (zo lijfden zij ten tijde van DF zelfs ook koeien in, waardoor we geen #1 hadden :( )

Het is nu zaak dat we als DPC op onze koeien letten. Ze worden schijnbaar vlak onder onze neuzen vandaan "gejat" :(.

Als je wat ziet: Schakel dan onmiddellijk DPC's SuperCow in !! Smoking2000 heeft in de Folding@Home DPCH van 4/9/2006 vast meer info over Supercow, maar hier in ieder geval een pic van SuperCow:

Afbeeldingslocatie: http://linuxminded.xs4all.nl/tmp/supercowmed.jpg

Dus: DPC'ers overal ..... let op uw koeien. Ze worden (wederom) bedreigd !!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 10:02 ]

Verwijderd

Onze held in bange dagen!.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:50
Ik vond mijn output al zo omlaag gaan de laatste dagen :N

*O* Go SuperCow *O*

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

supercow?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/cownchicken/ep/ep-whoissuper.jpg

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:02

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Nee, meer een goede reden om een niet nader te noemen geheim genootschap weer wat leven in te blazen :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Lachen site, terwijl ik er rondsurfte zijn er weer vier vertrokken naar andere oorden!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Waar gaat het heen in deze wereld :(

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

De koeien zijn niet verdwenen. Ze herkauwden R@H en voelden zich plots minder gewaardeerd. Dit wakkerde het oerverlangen naar verre einders en groen gras aan en ze vertrokken. Met een beetje geluk en meterorologische gunstige omstandigheden kun je ze aan het eind van de DPC weilanden zien staan net naast het slootje dat ze scheidt van XS.
:w

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

Verwijderd

_/-\o_
Ik denk dat ik me maar een gras-camouflageke al aanschaffen :)
:w

• devzero642
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Oud nieuws. Niet voor niets gebruikt het fok team schapen voor het grazen ;)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-11 23:45
APClll schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:40:
Nee, meer een goede reden om een niet nader te noemen geheim genootschap weer wat leven in te blazen :P
Erg dubieus als je het mij vraagt. Dat plaatje met een melding over een genootschap...
Dat kan er uiteraard maar 1 zijn: stampedeteam het Verenigd Graaskundig Genootschap (VGG) op http://members.home.nl/marcydarcy/DPC/Stampede%202/
met als banner voor de 2e stampede Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcydarcy/DPC/Stampede%202/logo_phpBB.gif
De banner tijdens de eerste stampede was zonder het flesje Vodka (speciaal destijds voor The LedZ Collective toegevoegd)

}:O

[ Voor 3% gewijzigd door MarcyDarcy op 05-09-2006 22:47 ]

Verwijderd

Hahahahahahahahahahh erg leuk MarcyDarcy >:)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
Dit is rampzalig. Als genoeg koeien van de ardbol verdwijnen veranderd de massa van de aarde, kan deze uit zijn baan geraken en door de zon verbranden. Dan kan nietmand meer crunshen :o

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Sterker nog, als de aarde de zon raak zou de zon ook gaan verschuiven en in een ander zonnestelsel terecht komen, mocht daar leven zijn zou die ook vernietigd worden.
Is SETI ook weer nuttelijk geworden.

Hoe belangrijk die koeien wel niet zijn :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1