Gisteren zag ik een topic in de HK een héél ernstig probleem. Nu kan niet iederen in de HK om het te bekijken, en dat terwijl het een probleem is wat potentieel heel DPC aangaat. Vandaar dat ik e.a. hier repliceer:
Dus, wat gaan we eraan doen want het grijpt me wel aan

Het betreffende topic (HK-alert !): Cow abduction, a serious problem
Het grijpt mij/ons niet alleen aan, maar het is natuurlijk een serieus probleem ! En dat probleem hoeft natuurlijk niet persé door aliens te worden veroorzaak (zoals op die site wordt gesuggereerd). Want het kan natuurlijk ook de concurrentie zijn, denk bijvoorbeeld aan FreeDC die ook wel eens geintjes uithaalden (zo lijfden zij ten tijde van DF zelfs ook koeien in, waardoor we geen #1 hadden
)
Het is nu zaak dat we als DPC op onze koeien letten. Ze worden schijnbaar vlak onder onze neuzen vandaan "gejat"
.
Als je wat ziet: Schakel dan onmiddellijk DPC's SuperCow in !! Smoking2000 heeft in de Folding@Home DPCH van 4/9/2006 vast meer info over Supercow, maar hier in ieder geval een pic van SuperCow:

Dus: DPC'ers overal ..... let op uw koeien. Ze worden (wederom) bedreigd !!
clique iciquote: http://www.cowabduction.comAlien Cow Abduction, a serious problem
It's a serious problem. Countless bovines have disappeared from dairy farms everywhere and the numbers of missing cows are on the rise.
A rapidly growing collection of alien abduction evidence and documentation have been posted on the website
Dus, wat gaan we eraan doen want het grijpt me wel aan
Het betreffende topic (HK-alert !): Cow abduction, a serious problem
Het grijpt mij/ons niet alleen aan, maar het is natuurlijk een serieus probleem ! En dat probleem hoeft natuurlijk niet persé door aliens te worden veroorzaak (zoals op die site wordt gesuggereerd). Want het kan natuurlijk ook de concurrentie zijn, denk bijvoorbeeld aan FreeDC die ook wel eens geintjes uithaalden (zo lijfden zij ten tijde van DF zelfs ook koeien in, waardoor we geen #1 hadden
Het is nu zaak dat we als DPC op onze koeien letten. Ze worden schijnbaar vlak onder onze neuzen vandaan "gejat"
Als je wat ziet: Schakel dan onmiddellijk DPC's SuperCow in !! Smoking2000 heeft in de Folding@Home DPCH van 4/9/2006 vast meer info over Supercow, maar hier in ieder geval een pic van SuperCow:

Dus: DPC'ers overal ..... let op uw koeien. Ze worden (wederom) bedreigd !!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 10:02 ]