Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
HetNet al gevraagd om een antwoord?
Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE
Verwijderd
als ze inbeld met inbel modem blijft denk de poort wel open, maar krijgt ze niet steeds een andere IP nummer?pcexpert schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:45:
Hallo,
Mijn oma heeft een ADSL inbel abbo van HetNet. Nou heeft zij ook een Speedtouch 510 modem (net als ik) Maar als ik nu een port probeer open te zetten en als ze dan weer de verbinding verbreekt (tussen het modem en de ISP) dan zijn de open gezette poorten weg. Ik heb in het modem alles opgeslagen en ook op save all geklikt. Met Google gezocht, maar helaas geen resultaat. Heb het ook met ons modem geprobeerd, maar daar wordt alles gewoon opgeslagen, nou heb ik wel een ander HetNet abbo dan zij heeft. Ik wou die poort openzetten voor remote control. Zodat ik haar kan helpen vanuit huis als ze weer eens een probleem heeft met haar PC. Ze verbreekt de verbinding met behiulp van een HetNet Connection Tool. Zolang ze ingebeld blijft blijven de poorten gewoon open. Maar als ze dus eenmaal de verbinding verbreekt, dan zijn ze weg. Hoe kan ik er dus voor zorgen dat die poorten open blijven ook al schakelt ze de verbinding tussen het modem en de ISP uit?
Alvast bedankt!
PcExpert
P.S.
@Marck21
Als PC Experts geen info zouden opvragen dan zou GoT waarschijnlijk niet eens bestaan!
[ Voor 45% gewijzigd door GiantLeap op 08-09-2006 17:03 ]
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Mijn suggestie: kijk eens uit naar een echt modem.
En je belt dus niet in, maar op die manier faket Windows het inloggen bij de provider.
[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 08-09-2006 16:54 ]
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
[ Voor 10% gewijzigd door GiantLeap op 08-09-2006 16:57 ]
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
Verwijderd
Verwijderd
Er is juist niets raars aan dat jou modem alles bewaard, omdat jou modem 24/7 aanstaat en dus de instellingen behoud totdat je de modem uitzet, als je deze weer aanzet zouden wel de instellingen behouden moeten blijven.pcexpert schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:57:
Maar dan is het rare dus dat ik hetzelfde modem heb en dat die alles wel bewaard. Nou heb ik wel een ander abbo, waardoor ADSL dus 24/7 aan is. Heb zelf een 510i. Net als mn oma.
ik heb namelijk ook hetzelfde modem en alles wat ik verander kwa instellingen blijft behouden en dan zou het niet mogen uitmaken als je je modem nu uitzet en weer aanzet of constant aanhebt, alles blijft bij mij ook behouden (zelf ook adsl)
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Zoals CodeCaster al zei, een lading van de Speedtouch-modems heeft dit probleem. Kijk eens of het modem bij je oma de nieuwste firmware versie heeft, zo nee, update die dan eens.pcexpert schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:57:
Maar dan is het rare dus dat ik hetzelfde modem heb en dat die alles wel bewaard. Nou heb ik wel een ander abbo, waardoor ADSL dus 24/7 aan is. Heb zelf een 510i. Net als mn oma.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
sterker nog, ik heb een tijdje gewoon ''geen internet'' gehad puur vanwege mn firmware van de modem, ik moest er maar zelf uitkomen want een helpdesk is er tegenwoordig niet meer om te helpen en heb ik de firmware geupdate, et voila, daar was ie weer dus maybe dat de modem van je oma opeens wel de instellingen zal behouden.FlipFluitketel schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:02:
[...]
Zoals CodeCaster al zei, een lading van de Speedtouch-modems heeft dit probleem. Kijk eens of het modem bij je oma de nieuwste firmware versie heeft, zo nee, update die dan eens.
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+