Laagste prijsgarantie Mediamarkt.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.112 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:09
Goed, het verhaal is als volgt.

Ik heb een week of 3 geleden een LG LCD tv gekocht bij de mediamarkt in leeuwarden.
Destijds stond deze tv voor 1499 te koop. Aangezien ik wat research had gedaan kwam ik er achter dat de tv bij Norrod computers te koop was voor 980,- euro inclusief Btw. Hier heb ik ze bij de mediamarkt ook heel fijn op gewezen en kreeg zodoende dus de televisie ook mee voor 980,- euro.

Nu was ik wat op internet aan het kijken en zag dat mijn tv inmiddels bij norrod te koop is voor 823,- euro. Een verschil van 157 euro dus.

Ga ik naar de site van de mediamarkt vind ik dit:

V: Heeft Media Markt een laagste prijsgarantie?

A: Wanneer je binnen 14 dagen na je aankoop binnen een straal van 30 km hetzelfde product voor een lagere prijs kunt kopen, ontvang je van Media Markt het prijsverschil contant retour.

Voorwaarden voor onze laagste prijsgarantie gelden:
# Het product is nieuw, compleet in de originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
# Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of "fysieke controle" bij de betreffende aanbieder binnen een straal van 30 km.
# Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel (niet via internet).
# Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden, demomodellen en beschadigde producten.
# Het verschil wordt éénmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt, en wanneer is voldaan aan de genoemde voorwaarden.

Mijn idee was dus eigenlijk om morgen naar de mediamarkt te gaan met de kassabon en te kijken of ik die 160 euro nog kan weer krijgen..(Ben een student, dus voor mij is het veel geld).
Ik was dan van plan om te vertellen dat ik eigenlijk vlak na de aanschaf van de tv op vakantie ben gegaan en daardoor pas nu kan komen).

Heeft dit enig kans van slagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-06 23:12
Robbie T schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:45:
Goed, het verhaal is als volgt.

Ik heb een week of 3 geleden een LG LCD tv gekocht bij de mediamarkt in leeuwarden.
Destijds stond deze tv voor 1499 te koop. Aangezien ik wat research had gedaan kwam ik er achter dat de tv bij Norrod computers te koop was voor 980,- euro inclusief Btw. Hier heb ik ze bij de mediamarkt ook heel fijn op gewezen en kreeg zodoende dus de televisie ook mee voor 980,- euro.

Nu was ik wat op internet aan het kijken en zag dat mijn tv inmiddels bij norrod te koop is voor 823,- euro. Een verschil van 157 euro dus.

Ga ik naar de site van de mediamarkt vind ik dit:

V: Heeft Media Markt een laagste prijsgarantie?

A: Wanneer je binnen 14 dagen na je aankoop binnen een straal van 30 km hetzelfde product voor een lagere prijs kunt kopen, ontvang je van Media Markt het prijsverschil contant retour.

Voorwaarden voor onze laagste prijsgarantie gelden:
# Het product is nieuw, compleet in de originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
# Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of "fysieke controle" bij de betreffende aanbieder binnen een straal van 30 km.
# Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel (niet via internet).
# Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden, demomodellen en beschadigde producten.
# Het verschil wordt éénmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt, en wanneer is voldaan aan de genoemde voorwaarden.

Mijn idee was dus eigenlijk om morgen naar de mediamarkt te gaan met de kassabon en te kijken of ik die 160 euro nog kan weer krijgen..(Ben een student, dus voor mij is het veel geld).
Ik was dan van plan om te vertellen dat ik eigenlijk vlak na de aanschaf van de tv op vakantie ben gegaan en daardoor pas nu kan komen).

Heeft dit enig kans van slagen?
Nee, want het is na 2 weken |:( (14 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-06 16:42

Beugelfles

I love rusty spoons

Nee, want het is na 2 weken |:( (14 dagen)
lijkt me duidelijk. Tevens is het niet allen voor jou als student veel geld, dat geld hoogstwaarschijnlijk ook voor de rest van Nederland

offtopic:
Hoe doe je dat als student, een tv kopen van €1000? dat is 8 maanden collegegeld, ben zelf ook student daar niet van maar lijkt me toch best grote uitgave. Niet alleen voor student

Als reactie op hieronder: Niet alle studenten hebben het zo breed.

[ Voor 22% gewijzigd door Beugelfles op 05-09-2006 01:06 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:41
LOL .... je bent stundent, maar je kan wel een LCD van bijna 1000 euro neerleggen :P te erg voor woorden dit.

Ach .... wat hebben die studenten het toch slecht :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-06 23:12
RoaDHouse schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 01:03:
LOL .... je bent stundent, maar je kan wel een LCD van bijna 1000 euro neerleggen :P te erg voor woorden dit.

Ach .... wat hebben die studenten het toch slecht :P:P
Ik snap ook de logica niet van een dure tv kopen dagen voor je vakantie. Dus je verhaal komt sowieso al niet geloofwaardig over.

Als je toch op vakantie gaat, halen 999/1000 mensen hem echt wel na die vakantie. Simpel omdat in prijs kan schelen / inbraak thuis (kleine kans, maar in de winkel staat die veiliger) , etc

Dus gewoon pech en als je over 2 weken nog eens gaat kijken, is die wellicht weer goedkoper. Zo gaat dat met producten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:09
Haha...het lijkt inderdaad dat ik het niet slecht heb..
Maar ik heb de hele zomer op de camping van mijn ouders gewerkt. Waar ik dus wel redelijk wat heb verdiend..(Is nu ook weer op aan de tv en toebehoren;) (Kabels, steunen e.d)..

Woon nog thuis dus heb daar verder geen uitgaven aan. Studiegeld word betaald door mijn ouders evenals verzekering e.d

En ja, van die 2 weken snap ik, daarom ook mijn idee om te zeggen dat ik op vakantie ben geweest en was benieuwd of er nog mensen waren die soortgelijks hebben geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

En die mevrouw of meneer bij de mediamark "ow u bent op vakantie geweest ? dan maken we graag een uitzondering want we geven graag geld weg." Kleine kans dat je zo iemand treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Robbie T schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 01:23:
Haha...het lijkt inderdaad dat ik het niet slecht heb..
Maar ik heb de hele zomer op de camping van mijn ouders gewerkt. Waar ik dus wel redelijk wat heb verdiend..(Is nu ook weer op aan de tv en toebehoren;) (Kabels, steunen e.d)..

Woon nog thuis dus heb daar verder geen uitgaven aan. Studiegeld word betaald door mijn ouders evenals verzekering e.d

En ja, van die 2 weken snap ik, daarom ook mijn idee om te zeggen dat ik op vakantie ben geweest en was benieuwd of er nog mensen waren die soortgelijks hebben geprobeerd.
Eigenlijk ga je dus gewoon liegen om nog een keer korting te krijgen terwijl je die al een keer gehad hebt wat ik overigens als zeer vet vind van MM.

Wat vind je er zelf van dat je het nog een keer zo wilt proberen :?

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 22:09

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort vragen. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen ivm '(prijs)garanties'.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.