Goed, het verhaal is als volgt.
Ik heb een week of 3 geleden een LG LCD tv gekocht bij de mediamarkt in leeuwarden.
Destijds stond deze tv voor 1499 te koop. Aangezien ik wat research had gedaan kwam ik er achter dat de tv bij Norrod computers te koop was voor 980,- euro inclusief Btw. Hier heb ik ze bij de mediamarkt ook heel fijn op gewezen en kreeg zodoende dus de televisie ook mee voor 980,- euro.
Nu was ik wat op internet aan het kijken en zag dat mijn tv inmiddels bij norrod te koop is voor 823,- euro. Een verschil van 157 euro dus.
Ga ik naar de site van de mediamarkt vind ik dit:
Mijn idee was dus eigenlijk om morgen naar de mediamarkt te gaan met de kassabon en te kijken of ik die 160 euro nog kan weer krijgen..(Ben een student, dus voor mij is het veel geld).
Ik was dan van plan om te vertellen dat ik eigenlijk vlak na de aanschaf van de tv op vakantie ben gegaan en daardoor pas nu kan komen).
Heeft dit enig kans van slagen?
Ik heb een week of 3 geleden een LG LCD tv gekocht bij de mediamarkt in leeuwarden.
Destijds stond deze tv voor 1499 te koop. Aangezien ik wat research had gedaan kwam ik er achter dat de tv bij Norrod computers te koop was voor 980,- euro inclusief Btw. Hier heb ik ze bij de mediamarkt ook heel fijn op gewezen en kreeg zodoende dus de televisie ook mee voor 980,- euro.
Nu was ik wat op internet aan het kijken en zag dat mijn tv inmiddels bij norrod te koop is voor 823,- euro. Een verschil van 157 euro dus.
Ga ik naar de site van de mediamarkt vind ik dit:
V: Heeft Media Markt een laagste prijsgarantie? A: Wanneer je binnen 14 dagen na je aankoop binnen een straal van 30 km hetzelfde product voor een lagere prijs kunt kopen, ontvang je van Media Markt het prijsverschil contant retour. Voorwaarden voor onze laagste prijsgarantie gelden: # Het product is nieuw, compleet in de originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar. # Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of "fysieke controle" bij de betreffende aanbieder binnen een straal van 30 km. # Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel (niet via internet). # Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden, demomodellen en beschadigde producten. # Het verschil wordt éénmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt, en wanneer is voldaan aan de genoemde voorwaarden. |
Mijn idee was dus eigenlijk om morgen naar de mediamarkt te gaan met de kassabon en te kijken of ik die 160 euro nog kan weer krijgen..(Ben een student, dus voor mij is het veel geld).
Ik was dan van plan om te vertellen dat ik eigenlijk vlak na de aanschaf van de tv op vakantie ben gegaan en daardoor pas nu kan komen).
Heeft dit enig kans van slagen?